1

Onderwerp: goede mixer

Hoi,

Voor de kerst mag ik van mijn ouders een mixer uitzoeken.
Hij mag rond de 300 euro kosten, mag ook iets minder natuurlijk.
Ik zou er graag een luchtig biscuit mee kunnen mixen, maar het lijkt me ook fijn als ik er deeg mee kan maken.
Graag een goede die een tijdje mee kan.
Wat is nu echt de mixer die je moet hebben.
Veel van jullie zullen er wel een in huis hebben en welke moet je nu echt hebben?
Alvast bedankt voor jullie adviezen.

gr Suzanne

2

Re: goede mixer

Als het echt een hele goede is mag hij eventueel ook wel 400 euro kosten. Maar dan moet hij wel erg goed zijn.

3

Ik denk dat iedereen hier gaat roepen....   Kennie!!!

Ik heb er geen ervaring mee maar wat ik zo lees hier denk ik dat iedereen je de kenwood of de kitchenAid zal aanraden.

Gaaf hoor zo'n kado van je ouders!!! Jou kerst kan niet meer stuk

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

Als je bij dit onderwerp leest zie je superveel topics hierover staan. Ik was ook op zoek maar zag door de bomen het bos niet meer.
Ik vind de Kitchenaid geweldig om te zien maar te duur.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Kenwood K-mix in de kleur zwart. Ik heb hem sinds zaterdag in huis en mijn 1e biscuit was supergoed gelukt. En het is een superblikvanger op mijn aanrecht.
Hij past binnen je budget (€272,-)
Maar laatst was ik in een bakwinkel en beide dames die daar werkzaam waren hadden een Kenwood Patissier. Zij waren daar erg tevreden over en deze kost rond de €159,-  en schijnt rond kerst bij de Makro in de aanbieding te komen.
Ik wens je heel veel succes met het vinden van de juiste keukenmachine.

5

Ja, ik zag inderdaad dat er al veel topics over waren.
Maar was eigenlijk wel benieuwd welke nu echt heel goed is.
Ik ben zelf nu aan het denken om Kenwood KMC560 te vragen voor de kerst. Maar twijfel nog.
Heb ook gekeken bij de patissier. Maar deze was minder geschikt om brooddeeg mee te kneden?
Dus ik weet het eigenlijk nog niet.

6

Hee!

Ik heb een kenwood patissier.. Heerlijk ding! Ik heb m besteld bij bobshop.nl daar was hij toen 159 euro.
Maar dat is natuurlijk wat iedereen zelf wil. Deze keukenmachine vind ik erg goed!
Succes met zoeken!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

7

Ik heb ook de Kenwood, met kerst gekregen vorig jaar (bij de Makro in de aanbieding)
Kan niet meer zonder.
1 nadeel, hij pakt de bodem van de kom niet zo goed.
Daarvoor til ik de kom altijd wat omhoog bij het mixen.
Prijs kwaliteit verhouding is dus prima.
Van mij had hij trouwens nog iets harder gemogen.

Gr. Eveline

8

Ik neig toch steeds meer naar de KMC560, maar vraag me af of je er ook mooie botercreme mee kunt mixen.
Iemand ervaring hiermee?
Mijn broertje krijgt de kitchenaid. Deze mag ik zelf ook vragen, maar ik vind deze toch wel erg duur.
Ik denk zoals ik lees dat de kenwood ook goed is.
Maar weten andere wel precies de verschillen?
Zoals ik nu lees kan de KMC560 ook alles wat ik graag wil.

9

Ik zie op de site dat het makkelijk is om een flexi klopper erbij te kopen voor de botercreme. Hoe doen andere dit?
Is dit extra accesoire echt nodig?
Of kan het ook zonder?
Ik hoor graag van jullie

Ik heb mijn Kenwood K-mix sinds donderdag en ik vind hem super.
Ik hoef gelukkig niet de kom omhoog te houden omdat je de kop kan verstellen bij kleinere hoeveelheden.
Ook deeg is geen probleem volgens de Kenwood informatie.