Onderwerp: zwart wit lace, zonder bloem??
Huh, een stapeltaart van Eline zonder bloem?? Tja, sorry, ernstig tijdsgebrek....
Mijn schoonvader heeft vandaag zijn verjaardag gevierd, en gisteravond moest ik nog beginnen met de taart, whoeps! En hij moest ook nog voor 9 uur 's ochtends af zijn, want om 10 uur moest ik heel serieus en uitgeslapen een workshop geven...
Tijdens het bakken en maken van de vullingen wist ik nog steeds niet wat ik nou ging maken, hahaha! Dat werd dus vreselijk nachtwerk... Dat heb ik wel vaker de laatste tijd...
Anyway, zoiets heb ik ooit eens ergens gezien op een amerikaanse site, ik weet alleen niet meer waar. Maar het is altijd blijven hangen, en dit leek me nou een leuk excuus om eens lekker te gaan kliederen met RI! Poeh, was wel spannend die eerste paar strepen hoor! En ik was natuurlijk weer veel te lui om eerst voor te tekenen op de taart, dus alles uit de losse hand gespoten. De eerste 5 minuten had ik last van en soort help-het-wordt-niet-helemaal-super-perfect-claustrofobie, maar toen ik dat eenmaal van me af had geschud kreeg ik er reuze lol in! Wat heb ik een plezier gehad in deze taart zeg! Iemand nog een kale muur in zijn huis? Ik kom hem zo onderkliederen hoor!
Biscuit met speculaaskruiden, gevuld met gekarameliseerde appeltjes en rozijnen, caramel en appeltaartcreme
Mijn schoonvader wilde hem niet aansnijden, en nou blijft ie tot donderdag helemaal intact... Had ik ook wel wat rustiger aan kunnen doen... Whahaha!

Maar ja, die bovenkant... Wat issie kaal he? Had best een bloem op gekund...
Of is het juist wel leuk, zo strak?

. Maar zo op je taart is mooiiiiii...
! Vind het overigens niet écht nodig...