1 Laatst bewerkt door Eline25 (21-11-2011 09:08)

Onderwerp: zwart wit lace, zonder bloem??

Huh, een stapeltaart van Eline zonder bloem?? Tja, sorry, ernstig tijdsgebrek....  :o  :lol: Mijn schoonvader heeft vandaag zijn verjaardag gevierd, en gisteravond moest ik nog beginnen met de taart, whoeps! En hij moest ook nog voor 9 uur 's ochtends af zijn, want om 10 uur moest ik heel serieus en uitgeslapen een workshop geven...  O-) Tijdens het bakken en maken van de vullingen wist ik nog steeds niet wat ik nou ging maken, hahaha! Dat werd dus vreselijk nachtwerk... Dat heb ik wel vaker de laatste tijd...  :think: Anyway, zoiets heb ik ooit eens ergens gezien op een amerikaanse site, ik weet alleen niet meer waar. Maar het is altijd blijven hangen, en dit leek me nou een leuk excuus om eens lekker te gaan kliederen met RI! Poeh, was wel spannend die eerste paar strepen hoor! En ik was natuurlijk weer veel te lui om eerst voor te tekenen op de taart, dus alles uit de losse hand gespoten. De eerste 5 minuten had ik last van en soort help-het-wordt-niet-helemaal-super-perfect-claustrofobie, maar toen ik dat eenmaal van me af had geschud kreeg ik er reuze lol in! Wat heb ik een plezier gehad in deze taart zeg! Iemand nog een kale muur in zijn huis? Ik kom hem zo onderkliederen hoor!  :lol: Biscuit met speculaaskruiden, gevuld met gekarameliseerde appeltjes en rozijnen, caramel en appeltaartcreme  :9 Mijn schoonvader wilde hem niet aansnijden, en nou blijft ie tot donderdag helemaal intact... Had ik ook wel wat rustiger aan kunnen doen... Whahaha!  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TKI3OPCQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SBGACWBE.jpg

Maar ja, die bovenkant... Wat issie kaal he? Had best een bloem op gekund...  O-) Of is het juist wel leuk, zo strak?

2

Re: zwart wit lace, zonder bloem??

nou zeg, is dit een last minute taartje... niet te geloven, super!

3

Vind het heel mooi, maar inderdaad ik mis wel  een bloem  :Y  :Y  :Y

4

gewoon gaaf!, dan maar een keer geen bloem er bovenop  :D

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Prachtig hoor!!!  Je mag mijn muur wel komen onder kliederen, hahaha  :D  :D , weet alleen niet of ze dat allemaal een goed plan vinden thuis  :/ . Maar zo op je taart is mooiiiiii...
Voor een bloem heb je nu in ieder geval nog tot donderdag de tijd  ;) ! Vind het overigens niet écht nodig...

6

whooo, daar ben je ook al een kei in  :Y

7

Heel erg mooi. vind het eigenlijk wel leuk zonder bloem. Gaat al het aandacht naar je spuitwerk :)

Groetjes Gülendem

8

Supermooi. Ik mis geen bloem, hoor. Zoals gezegd, dat zou alleen maar afleiden van je spuitwerk.

9

Helemaal super chique zeg! :Y  :Y
Zo uit 't losse handje?Kunstig hoor! :thumb:  :thumb:
Wij zijn thuis aan 't klussen, ik heb nog wel een plekkie waar je je mag uitleven hoor!!!!!  :)  :)  ;)  ;)

Ik kan me voorstellen dat de taart nog niet aangesneden mag worden. Wat is dit een prachtige taart. Hartstikke mooi gedaan.

11

Volgens mij is 'zoiets' een keer themawinnaar geweest bij zwart-wit taartjes  :think:  :think:

Deze is in ieder geval heeeeeeel gaaf!!!! Ik blijf maar omhoogscrollen!! Mooi! De vormen, de dik-dun verschillen...  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

Wow, mooi hoor!
En ik maak dan wel een muurtje vrij, hahaha :thumb:

Ik vind het een mooi taartje zo maar ik ben dol op jouw bloemen dus die mogen er van mij altijd op.

14

Mooi zeg!
Gebruik je dan verschillende spuitmondjes voor de dikke en dunnere lijnen?
Ik vind het ook wel enorm lef hebben dat je uit de losse hand met zwarte icing op een witte taart spuit.
Dus: petje af en een prachtige taart!!

Life is what you bake it.

15

Bedankt dames voor jullie leuke reacties!!  :Y En idd heb ik verschillende spuitmondjes gebruikt, nr 1, 2 en 3

Sonj@ schreef:

Volgens mij is 'zoiets' een keer themawinnaar geweest bij zwart-wit taartjes  :think:  :think:

Deze is in ieder geval heeeeeeel gaaf!!!! Ik blijf maar omhoogscrollen!! Mooi! De vormen, de dik-dun verschillen...  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken, en ik heb hem gevonden! Die is ook mooi zeg! Het was niet de taart die ik bedoelde, want ik kende hem nog niet, maar de maakster en ik hebben wel vast allebei dezelfde amerikaanse site bekeken ooit, haha!  :Y

16

zo die is gaaf , erg mooi.

17

Ik vind 'm super geworden! Ook zonder bloem!! Heb wel 1 vraagje: hoe krijg je je RI zo prachtig zwart?

18

Ik vind 'm schitterend! En er hoeft helemaal geen bloem op.

"Life begins where your comfortzone ends."

19

wauw Eline wat een gave,en deze is zoo mooi dat je de bloem niet mist hoor top en wat knap  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

20

Eline25 schreef:

Bedankt dames voor jullie leuke reacties!!  :Y En idd heb ik verschillende spuitmondjes gebruikt, nr 1, 2 en 3

Sonj@ schreef:

Ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken, en ik heb hem gevonden! Die is ook mooi zeg! Het was niet de taart die ik bedoelde, want ik kende hem nog niet, maar de maakster en ik hebben wel vast allebei dezelfde amerikaanse site bekeken ooit, haha!  :Y

Je ziet ze wel meer, ook als je googelt komen ze veelvuldig voorbij. Kiruiv kan deze ook zo prachtig maken. Neemt niet weg dat er een hoop zijn die hier een kliederwerkje van maken, en Eline, you did it again! Hartstikke mooi, meid! Ik hou wel van een kaal koppie, er zitten toch bloemen in het kantwerk? :D

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

21

doe mij ook eens zo'n nachtje zonder inspiratie!?!?!

mens, wat een keimooie taart!!

Groetjes, Dorothea.

22

Wow, wat mooi weer zeg! Heel iets anders, maar wel errug mooi! Ik mis de bloemen niet hoor, zo heb je volledig de aandacht voor het 'kant'.

Wow prachtig!!!
een genot om naar te kijken :thumb:  :thumb:  :thumb:

24

willemz schreef:
Eline25 schreef:

Sonj@ schreef:

Je ziet ze wel meer, ook als je googelt komen ze veelvuldig voorbij. Kiruiv kan deze ook zo prachtig maken. Neemt niet weg dat er een hoop zijn die hier een kliederwerkje van maken, en Eline, you did it again! Hartstikke mooi, meid! Ik hou wel van een kaal koppie, er zitten toch bloemen in het kantwerk? :D

Mooi!!!! Het is ook een van mijn favo technieken. Je kan er zoveel kanten mee op! En ik vind het ook altijd het mooist zonder bloem hoor. Dat leid alleen maar af van het kantwerk! Mooi gedaan!!!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

25

Kiruiv schreef:

Je kan er zoveel kanten mee op!

:lol:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?