Re: [FEEDBACK] Stained glass chocolade koekjes
voor de liefhebber:
Klik hier voor de howto 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Stained glass chocolade koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor de liefhebber:
Klik hier voor de howto 
erg leuk!
Ik had ze misschien gemaakt met gewoon koekjesdeeg,dan zien ze er wat 'fleuriger' uit.
Maar ik weet het niet,ik heb ze nooit geprobeert.wel een leuk effect zo!
Heb je tip opgevolgd
en ziet er gelijk heel anders uit
.

Als iemand nog een tip heeft voor zuurtjes die niet verkleuren dan hoor ik het graag. Deze van de Action worden allemaal oranje (waren, goen en geel en rood...
)
Geen tip! Wel weer leukleukleuke koekjes 
Ik heb ze vorig jaar gemaakt en heb de zuurtjes pas tijdens de laatste 2 (of 3?) minuten erbij gedaan. Ze smelten namelijk heel snel. Zodra de suiker gaat koken, komen er bubbels en daar wordt het niet mooier van. Misschien dat nog eens proberen?
Ik heb ze vorig jaar gemaakt en heb de zuurtjes pas tijdens de laatste 2 (of 3?) minuten erbij gedaan. Ze smelten namelijk heel snel. Zodra de suiker gaat koken, komen er bubbels en daar wordt het niet mooier van. Misschien dat nog eens proberen?
ooo dat vind ik ook wel een goeie....heb er wel aan gedacht maar durfde de oven niet open te doen halverwege...
makatralsy schreef:Ik heb ze vorig jaar gemaakt en heb de zuurtjes pas tijdens de laatste 2 (of 3?) minuten erbij gedaan. Ze smelten namelijk heel snel. Zodra de suiker gaat koken, komen er bubbels en daar wordt het niet mooier van. Misschien dat nog eens proberen?
ooo dat vind ik ook wel een goeie....heb er wel aan gedacht maar durfde de oven niet open te doen halverwege...
Mwah, da's geen probleem, hoor! De koekjes zullen in ieder geval niet inzakken, of zo 
leuk leuk
'k heb de de glazen van een koekhuis zo eens gemaakt maar naderhand. eerst de koeken bakken en later nog even met brokjes zuurtjes op 60 gr (volgens mij zo uit mijn hoofd) in de oven. Had geen luchtbellen..............
Als iemand nog een tip heeft voor zuurtjes die niet verkleuren dan hoor ik het graag. Deze van de Action worden allemaal oranje (waren, goen en geel en rood...
)
makatralsy schreef:Ik heb ze vorig jaar gemaakt en heb de zuurtjes pas tijdens de laatste 2 (of 3?) minuten erbij gedaan. Ze smelten namelijk heel snel. Zodra de suiker gaat koken, komen er bubbels en daar wordt het niet mooier van. Misschien dat nog eens proberen?
3 minuten waren voor deze snoepjes te kort. Maar 5 minuten was perfect. Mooi van kleur gebleven en geen kruimeltjes of luchtbelletjes. Echt een supertip van je
. Heb het meteen veranderd in de howto!
Ze zagen er nu zo uit:
Graag gedaan 
Ik doe de snoepjes er ook later bij. Werkt goed!
Hier vind je mijn versie van de koekjes (met véél uitleg en véél foto's
)
http://smulhuisje.blogspot.com/2011/10/ … rtjes.html

ik heb de zuurtjes er ook de laatste 5 min.bij gedaan

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Stained glass chocolade koekjes