1 Laatst bewerkt door Carien (12-01-2012 12:07)

Onderwerp: deze had ik eigenlijk af moeten zeggen

Er stonden 3,5 taarten op 't program; de puzzels en de strik waren bijna af, de eerste stond gevuld in de koelkast op te stijven, toen de politie belde dat manlief een auto-ongeluk had gehad....
Al met al is het niet te geloven, maar manlief heeft 'slechts' een zware hersenkneuzing en uitval in z'n ene been agv een beknelde zenuw in z'n knie. De andere bestuurder heeft niks (zoals het nu lijkt) :)

Tussen alle ziekenhuis ritten door toch deze taarten gemaakt. De niet gemaakte taart zou voor m'n zus zijn, daar zouden we morgen heen. Dat gaat niet door, dus die taart ook effe niet.

Voor de deventer hockeyclub (waarom hebben die allemaal zulke lastige logo's?): marsepein, gevuld met gebakken appeltjesroom, dulce de leche en pepernootkruim, afgesmeerd met kaneelbc.

https://lh4.googleusercontent.com/-z6sJtBtIcDE/Tw3zPE4qYCI/AAAAAAAAS9E/BV97jzB7e2w/s800/IMG_2726%252520%252528Kopie%252529-1.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-dqRdpc26lZU/TsiuJ5XKjVI/AAAAAAAASpw/anl6AhIWjYM/s640/IMG_2730.JPG
(op de foto zag ik ineens dat ik de letters vergeten ben...)

Voor de (klein)dochter van onze garage-eigenaren (ze zijn erg onder de indruk van de resten van onze auto hoor ik net :s ): m'n allereerste Bumbataart. Zeker niet netjes en ook niet origineel, maar dat kon gewoon even niet.
Fondant, gevuld met aardbeiencrème en aardbeiensaus; afgesmeerd met melkchocoladeganache.

https://lh5.googleusercontent.com/-ou7OBbxee6M/Tw3zQI0nWEI/AAAAAAAAS9I/1yD2jyt1hLU/s800/IMG_2737%252520%252528Kopie%252529-1.JPG

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: deze had ik eigenlijk af moeten zeggen

ik vind het mooie taarten hoor!enals je hoort onder welke omstandigheden je deze gemaakt hebt,petje af voor jou :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

Inderdaad wat Marikaatje al zegt, knap gedaan hoor gezien de omstandigheden.

Je Bumba is lekker vrolijk :thumb:  :thumb:

4

jeetje wat zal je geschrokken zijn, sterkte met je man en knap van je dat je de taarten nog hebt kunnen maken

Groetjes Marjon

Heel veel beterschap met je man. Wat zullen jullie geschrokken  zijn en dan toch nog zulke mooie taarten gemaakt......helemaal top.

6

:thumb:

7

pffff....dat je dat nog op kon brengen, knap hoor ! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie !!

8

petje af voor jou, zo'n bericht en dan toch de taarten maken!
Beterschap met je man!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

9

petje af voor de resultaten!!!

beterschap voor je man en hoop dat hij snel hersteld is en jullie allen de schok snel te boven zijn!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

10

Knap hoor, dat het je nog gelukt is om te taarten!  :thumb:
Heel veel beterschap voor je man!

Zoete groet,
Mandy

11

dank voor jullie lieve berichten :)

Gister ging het al een stuk beter dan eergister; afwachten hoe het met z'n been gaat, dat is nu het lastigst. Hij loopt met een rolator en we hebben een huis waar je elke 4 meter een trapje tegenkomt, dus da's lastig....

12

beterschap voor je man! sterkte ermee!

heb je die vogel van het logo helemaal uitgesneden?? TOP!!

Groetjes, Dorothea.

13

Knap hoor, dat je ondanks alles de taarten nog hebt gemaakt! :thumb: Wat zullen jullie geschrokken zijn, heel veel sterkte! En beterschap voor je man.

jeetje Carien, wat een verhaal. Knap dat je toch zo'n mooie taart hebt weten te maken.
Petje af en beterschap met je man

cake my day

15

Meid wat zullen jullie geschrokken zijn! Veel beterschap! Knap dat je de taarten toch af kreeg!   :thumb:

16

:thumb: respect dat je ze dan toch gemaakt heb!

:Y

Groetjes Carolien

17

Nou ik vind verknal hoor DAF ondanks alles nog zulke mooie taarten afleverd!
Heel veel beterschap voor je man.

18

blij dat je man niet heel ernstig gewond is en goed zeg, dat je die taarten nog hebt kunnen maken! Mooi strak...

19

@ Carien, onvoorstelbaar dat jij in jullie omstandigheden deze mooie :thumb:  taarten nog hebt kunnen maken.

Wat een geluk dat het nu al iets beter gaat met manlief.
Dikke knuf vanuit Apeldoorn.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

20

Ten eerste...... Ik hoop voorop dat je man heel spoedig herstelt!!!
Is het misschien een optie om de trapgedeelte voor je man met een loopplankje te voorzien? (vanwege de rollator)
En top werk geleverd dat je ondanks de omstandigheden toch nog zulke mooie taarten hebt afgeleverd  :thumb:

Heel veel beterschap!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

21

Heel veel beterschap met je man, hopenlijk hersteld hij goed.

En je taartjes zijn beiden prachtig hoor! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

22

Carien, knap dat je de taarten toch nog af heb weten te maken onder deze omstandigheden.
Sterkte verder.

Dat is toch een TAART waard!

23

Carien petje 2x af!
En ik vind ze mooi. :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

24

dank voor jullie reacties :)

trapdingen werkt niet echt, want letterlijk van elke kamer naar de andere zijn trapjes (1, 2 of 3 tredes).
Hij heeft net geoefend met een kruk en hij zegt dat het goed gaat; de fysio wil hem nog een nachtje houden, dus daar ga ik m'n best voor doen ;)

25

En dan toch taarten maken  :thumb:  :thumb:  En nog mooie ook, petje af ! Gelukkig gaat het met je man weer iets beter. Woon je in een dijkhuis ? Gezien de hoeveelheid trapjes. Dat vindt ik zulke fantastische woningen, maar lijkt me voor nu idd niet zo handig.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.