Onderwerp: deze had ik eigenlijk af moeten zeggen
Er stonden 3,5 taarten op 't program; de puzzels en de strik waren bijna af, de eerste stond gevuld in de koelkast op te stijven, toen de politie belde dat manlief een auto-ongeluk had gehad....
Al met al is het niet te geloven, maar manlief heeft 'slechts' een zware hersenkneuzing en uitval in z'n ene been agv een beknelde zenuw in z'n knie. De andere bestuurder heeft niks (zoals het nu lijkt)
Tussen alle ziekenhuis ritten door toch deze taarten gemaakt. De niet gemaakte taart zou voor m'n zus zijn, daar zouden we morgen heen. Dat gaat niet door, dus die taart ook effe niet.
Voor de deventer hockeyclub (waarom hebben die allemaal zulke lastige logo's?): marsepein, gevuld met gebakken appeltjesroom, dulce de leche en pepernootkruim, afgesmeerd met kaneelbc.
(op de foto zag ik ineens dat ik de letters vergeten ben...)
Voor de (klein)dochter van onze garage-eigenaren (ze zijn erg onder de indruk van de resten van onze auto hoor ik net
): m'n allereerste Bumbataart. Zeker niet netjes en ook niet origineel, maar dat kon gewoon even niet.
Fondant, gevuld met aardbeiencrème en aardbeiensaus; afgesmeerd met melkchocoladeganache.