Bedankt voor de complimenten 
sabbie27 schreef:gaaf hoor wat heb je nou gebruikt! voor de kleurtjes en voor je printje als ik vragen mag?
De roze en groene marsepein verkopen ze in de winkel zo, het cupje vd cupcake is gewoon wit, alle bruintinten van het taartje heb ik met cacao gedaan en voor het geel en rood had ik van die kleine tubetjes vloeibare kleurstof gekocht maar dat was echt een ramp om mee te werken.
Ik heb ook geen sugarcraft gun dus ik had een glazuur gemaakt met poedersuiker en water en daar veel cacao+kleurstof doorheen gemixt om het zo donker mogelijk te krijgen. Het is dus heel donkerbruin uitgevallen en niet zwart, maar ach het lijkt net of het zo hoort
En daarna met de spuitzak en het kleinste mondje heel voorzichtig de lijntjes getrokken 
Ik vond het wel heel leuk om te doen dus er komen zeker meer taarten, maar door gebrek aan materialen en een goede keuken vond ik sommige dingen echt heel rot om uit te werken omdat ik simpelweg geen ruimte of materiaal had. En daardoor duurde het veel langer dan het zou hoeven duren allemaal. Maar binnenkort krijgen we als het goed is een nieuwe keuken en dan zorg ik voor genoeg werkruimte en een mooie goede oven