Onderwerp: Bruidspaar zonder beperkingen; wel uitdagingen
Ik ben in het voorjaar benaderd door Marloes en Marcel, zij trouwden op 1-11-2011. Niet heel bijzonder zou je zeggen. Toen we telefonisch contact hadden vertelde Marloes dat zij in een rolstoel zit, daarom ben ik voor de proeverij op huisbezoek gegaan. Wat een bijzonder stel. Marloes heeft een spierziekte waaraan haar broertje inmiddels is overleden, vertelde ze. Alleen daar kreeg ik al kippevel van.. want Marloes heeft dezelfde ziekte. Marcel is dichter en helpt Marloes om een zo normaal mogelijk bestaan te hebben. Zoals ze het zelf verwoorden: Wij kennen geen beperkingen, alleen uitdagingen. Marloes voegde daar aan toe: Ik heb maar één beperking: Marcel!
De taart moest natuurlijk zo persoonlijk mogelijk. Zwart/Wit was het thema. Ik heb gevraagd of Marcel een gedicht wilde maken dat voor hun beide bestemd was. En zij zijn via internet begonnen met schrijven... alles is in de taart verwerkt. Hoewel ik geen fan ben van plastic of stenen toppers is dit een uniek exemplaar van steen. Op wintersport heeft Marloes hem ten huwelijk gevraagd... de rolstoel staat daarom ook beneden, wel een suikerexemplaar natuurlijk
.
De foto is helaas niet super... ik heb hem gemaakt in de keuken van het restaurant na het opbouwen..
Vullingen: champagnebavarois en frambozenbavarois, afgesmeerd met een witte chocoladebotercreme.
Dank voor het kijken!