1

Onderwerp: Cup cake machine

hallo,hebben er nog meer mensen ervaring met een cup cake machine. Gisteren heb ik er eentje bij de blokker gekocht.
Nou wat een super ding, binnen 12minuten waren ze klaar en nog lekker ook. ik heb er iets grotere papiertjes in gedaan , nou dat werkt super. Ik was gewoon benieuwd of er nog meer mensen het uitgeprobeerd hebben.

2

Re: Cup cake machine

Ik heb er ook 1. maar ik heb ´m alleen nog gebruikt op vakantie om er croisantjes deeg in te bakken. Ging ook geweldig trouwens!! Die van mij heeft een soort tussenmaatje papiertjes nodig en die heb ik nog niet gevonden. Ik heb trouwens een Bestron. Maar er zullen ongetwijfeld meer merken zijn.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Ik heb hem ook zien staan! Ben benieuwd naar de ervaringen.

4

Er zit een stekker aan dus: move to  ~> Keukenapparatuur.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

ik heb ook zo een met tussen maat en op zoek geweest naar die papiertjes en vind ze niet !! dus ik ga hem proberen terug te brengen ben toch niet tevreden...baal best wel heb geen oven...dus..

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

6

@ddaan. is die van de blokker wel met normale maat papiertjes??

dan haal ik die misschien wel.

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

sophie schreef:

wat zijn normale papiertjes? Wilton is kleiner dan cullpitt en groter dan die van ikea. Neem je favoriete bakingcup mee nmaar de winkel en kijk gewoon of het past! :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

sophie schreef:

ik heb de kleintjes geprobeerd, ging dus goed, die erbij zaten, en ik heb wat grotere, Als je hem sluit, daar zit ook een bolling in, dus je kan best wat grotere doen. weet niet wat voor merk ik heb,maar het zijn normale cupcakes. ik had er dan nog een plang op gelegd, toen ik ze eruit haalde, vind ik mooier als je er marsepein op doet.
Als je ze voor de kids versierd qua kraaltjes, vind ik de bolletjes leuker. succes allemaal.

9 Laatst bewerkt door bakkertjeAn (16-11-2011 19:55)

is dat de cupcake maker die nu bij blokker in de folder staat voor 19,99 toevallig? Ik ben zo aan het twijfelen of ik deze ga halen het is volgens mij geen bekend merk hij is rood en er kunnen zo te zien 6 normaal formaat cupcakes in

Je kunt me ook vinden op Facebook http://www.facebook.com/BakkerAn
En als je het leuk vind klik dan op >> Vind ik Leuk

10

bakkertjeAn schreef:

is dat de cupcake maker die nu bij blokker in de folder staat voor 19,99 toevallig? Ik ben zo aan het twijfelen of ik deze ga halen het is volgens mij geen bekend merk hij is rood en er kunnen zo te zien 6 normaal formaat cupcakes in

Ik heb dezelfde vraag....het is een rode "american originals muffinmaker" en kost €19.99....

Ben ook benieuwd naar ervaringen over de cup cake maker van de Makro type CCM-10445 die kost €17,85....

Lijkt me wel handig zo'n cup cake machine...maar wil graag jullie ervaringen eerst lezen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

mijn man heeft hem deze morgen gekocht bij blokker voor mij.Moet hem wel nog uitproberen hoor.
De cups zijn kleiner dan een gewoon cupje,maar groter dan mini (snap ie nog? :+ )
Vraag me nu wel af hoeveel deeg in zo'n cupje moet,denk zo'n 25 a 30 gr?

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

12

Nou marikaatje snel aan de slag dan maar  :D  dan weten wij of we nog naar blokker moeten rennen  :Y

Je kunt me ook vinden op Facebook http://www.facebook.com/BakkerAn
En als je het leuk vind klik dan op >> Vind ik Leuk

13

bakkertjeAn schreef:

Nou marikaatje snel aan de slag dan maar  :D  dan weten wij of we nog naar blokker moeten rennen  :Y

:Y  mee eens....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

14

nou dames,ik raad jullie aan snel naar blokker te rennen,want hier is hij al uitverkocht!mijn schuld :D
ik heb gewoon de mix van funcakes gebruikt,en de papiertjes van xenos.Gevuld met 40gr beslag en 12 minuten bakken.
En ik kan jullie verzekeren dat ze er veel mooier uitkomen dan in een gewone oven.
ik ben er dus heel erg blij mee :Y

enige minpuntje is dat je het oventje telkens even moet laten afkoelen voor je terug kunt bakken.Maar ach,dat overleef ik wel.

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

Je kunt 'm ook via de internetshop van Blokker bestellen en dan ophalen in de winkel!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

16

Ik heb hem ook. De cups van dr oetker passen er prima in. Na 12 min bakken waren de cuppies niet gaar dus ik heb er maar een paar minuutjes bij gedaan. Super ding!

ik ga em ook halen om bij mijn vader in t verpleeghuis cupcakes te kunnen bakken.
dan ruikt zijn kamer lekker gezellig en huiselijk  :Y
dan samen decoreren... heb er nu al zin in!!

wat kun je er nog meer in bakken?
ik las al croissantjes... (hoe doe je dat dan?)

Ik zing mijn eigen wijsje!

18

Chennie schreef:

Ik heb hem ook. De cups van dr oetker passen er prima in. Na 12 min bakken waren de cuppies niet gaar dus ik heb er maar een paar minuutjes bij gedaan. Super ding!

Nou bij mij waren ze al na 10 minuten gaar en overheerlijk.
Meiden jullie moeten hem echt aanschaffen, ze komen er zeker mooier uit dan uit de overn, en ik heb ook een soort maatje van oetker, is wat groter dan die erbij zitten en passen prima.ook cupcake houders van de blokker(werk zelf bij de blokker) met ballonnen e.d. super .
en over dat af laten koelen, heb ik niet gedaan, heb er vandaag 12 gebakken, en gewoon achter elkaar, en 3/4 vullen is prima.
Succes meiden met ze allen naar de Blokker.

ddaan schreef:
Chennie schreef:

Nou bij mij waren ze al na 10 minuten gaar en overheerlijk.
Meiden jullie moeten hem echt aanschaffen, ze komen er zeker mooier uit dan uit de overn, en ik heb ook een soort maatje van oetker, is wat groter dan die erbij zitten en passen prima.ook cupcake houders van de blokker(werk zelf bij de blokker) met ballonnen e.d. super .
en over dat af laten koelen, heb ik niet gedaan, heb er vandaag 12 gebakken, en gewoon achter elkaar, en 3/4 vullen is prima.
Succes meiden met ze allen naar de Blokker.

Heb je misschien een foto van hoe ze er uit komen?

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

20

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YBAKRQ8G-D.jpg
oke zo zijn ze nadat ze zijn geplet met een snijplank

21

O ja dat ik ze langer moet bakken kan komen doordat ik koemelkvrij bak. Is toch net weer effe anders.

22

Ik zag hem vandaag ook staan en ik zat ook te twijfelen!! ik zat te denken zou zoiets goedkoper zijn dan je oven aanzetten?

Het is ook wel handig dat ze zo snel klaar zijn en je het mee kan nemen..

Ik was ook benieuwd naar de ervaringen en zo te lezen is het best de moeite waard!

Twijfel twijfel :D

23

Lindy schreef:

Ik zag hem vandaag ook staan en ik zat ook te twijfelen!! ik zat te denken zou zoiets goedkoper zijn dan je oven aanzetten?

Het is ook wel handig dat ze zo snel klaar zijn en je het mee kan nemen..

Ik was ook benieuwd naar de ervaringen en zo te lezen is het best de moeite waard!

Twijfel twijfel :D

doen hoor het is een super ding, na 10minuten ff kijkenof ze niet te licht zijn, meestal zijn ze goed, wel voorverwarmen, maar dat is binnen een paar minuten al.succes.

24 Laatst bewerkt door Lindy (22-11-2011 10:12)

NEEE gister langs de blokker geweest stonden nog best veel muffinmakers, maar toen moest ik natuurlijk nog even hier kijken of hij goed is...
Nu net gebeld hebben ze m in twee filialen dichtbij niet meer  :nooo
Misschien komen ze morgen binnen bij 1 filiaal, dus morgen nogmaals bellen :Y  Duim duim

25

heb zitten zoeken in blokker.nl maar ik kan hem niet vinden. D8 is leuk sinterklaas kadootje voor mijn autistische neefje............