1

Onderwerp: wat is er mis met mijn printer (of papier ?)

Ik ben aan het printen (moet heel wat printen )
en de ene keer begint hij vroeger te printen dus nog op het plastic en de andere keer gaat het wel goed...
Hoe kan dit ?

De marges in word zijn wel goed ingesteld, dit probleem heb ik al vaker gehad en kan maar niet achterhalen waar het zit...
Ik knip soms een stukje van de rand af (omdat die naar mijn idee dan te "groot " is die plastic rand ) maar dat geeft ook geen verschil!

Het lijkt erop alsof mijn printer het doet zoals hij er zin in heeft!!
Ik baal er flink van want ik heb nu al een hoop prints ver...... iemand enig idee ?

Ik heb trouwens het idee dat de icing prints van bouwhuis zijn veranderd, klopt dit ?

2

Re: wat is er mis met mijn printer (of papier ?)

Ik werk niet met icing maar met frosty, ook van bouwhuis en bij mij gaat het steeds prima.
Wat ik wel doe is beginnen met de kant waar geen plastic extra zit, dus eigenlijk misschien wel aan de verkeerde kant, maar zo voorkom je dat je begint te printen op het plastic.
En ik vind dat hij er dan mooier doorheen loopt!
Misschien het proberen waard?

Heb je hem misschien al een keer grondig laten reiningen. (niet jij, maar de printer zelf in zijn eigen schoonmaakprogramma)?
Kan zijn dat hij vies is en daardoor zo hapert af en toe.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

zit het hem  ook ergens in de instellingen? weet je zeker dat je marges goed zijn ingesteld? Zelf zet boven en onder marge op 1 cm. Heb je um bij Bouwhuis vandaan? Want dan zou ik echt even mailen als ik jou was.

4 Laatst bewerkt door sweetheart88 (10-11-2011 09:17)

Ik heb hem gereinigd, marges zijn goed, maar ik heb het idee dat deze sheets ook anders zijn...
Ik zal bouwhuis even mailen hoe het kan..
In de instellingen is verder niks veranderd..

5

hoe gaat het nu?

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Ik heb nieuwe sheets en ineens gaat het goed ??
maar deze zijn bij het achtervel iets korter dus dat zal het misschien zijn??