1

Onderwerp: wil het toch even delen, mijn tnt test taartje

Wil het toch even met iedereen delen die niet de tnt test gevolgd heeft. Het is eigenlijk ook de dhl test maar ik heb met tnt verzonden.

Het idee was om met een groepje dames taarten naar elkaar te verzenden, de taart moest minstens 100 km afleggen en de bedoeling was om hem op/rond sint Maarten bij degene voor wie je hem gemaakt hebt te krijgen. Aangezien de tnt belooft binnen 24 uur te bezorgen, ging mijn taartje om 3 uur op donderdag naar de tnt waar ik tot mijn verbazing te horen kreeg dat de pakjesophaler al geweest was en dat hij waarschijnlijk pas vrijdag weg zou gaan. Ik heb netjes aangegeven dat het een taart was en het meisje heeft het opgeschreven. Op de doos stond overal "ZEER BREEKBAAR" en "DEZE KANT BOVEN" en pijlen. Verder zat hij in de doos in het bubbelplastic en had ik het kartonnetje ingeknipt zodat het precies in de deksel van de (hoeden) doos van de Xenos paste en dus niet kon gaan schuiven. De taart was klaar voor de test.

Vrijdag... geen taartje.... Maar wel een hele boel keer gesorteerd volgens het systeem....

Zaterdag... chauffeur is onderweg.....
Zaterdagavond.... chauffeur is onderweg.....
Zondag..... chauffeur is onderweg.....
Ik had inmiddels visioenen van een chauffeur die zonder tomtom rondjes reed met mijn taart.

Toen zondagavond: Bezorging uitgesteld tot volgende werkdag, zending opnieuw in sorteerproces. Wetende dat het sorteerproces een lopende band is waar niemand let op "deze kant boven"....
Klacht ingediend maar die mevrouw wist ook niet waar hij was maar verwachtte niet dat hij nog eetbaar zou zijn (zou je denken na 5!!! dagen).

Ik had niet heel veel tijd gehad voor de taart maar het ging om de test dus het was geen super mooi taartje maar ik had toch wel graag dat hij aankwam ;-).

Nu is hij zojuist ineens afgeleverd.... hieronder de voor en na foto's  :(

http://dl.dropbox.com/u/16125677/taart%20sint%20maarten%20voor%20verzendtest.jpg
http://dl.dropbox.com/u/16125677/002.JPG
http://dl.dropbox.com/u/16125677/005.JPG
http://dl.dropbox.com/u/16125677/001.JPG
http://dl.dropbox.com/u/16125677/003.JPG

In mijn geval zeg ik dus.... nee... een taart kan je niet met tnt verzenden.

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

2

Re: wil het toch even delen, mijn tnt test taartje

Het is eeuwig zonde dat ze dat leuke taartje zo mishandeld hebben. Maar toch vind ik het heel lief dat je een taartje naar me gestuurd hebt :)

3 Laatst bewerkt door Taartenmarie (14-11-2011 14:10)

Ik zie niks...

Nu wel  :|

Wat een drama zeg, deze bezorging...

Life is what you bake it.

Leuke taart :Y jammer dat het niet gegaan is zoals je had gehoopt :Y Toen ik het topic zag hoopte ik stiekem wel op dit soort foto's, het is toch een geweldige verrassing wat je te zien krijgt als je de doos opent! Als ze hem nou iets sneller hadden bezorgd, had het aan de smaak ook niets afgedaan; scheelt weer kauwen ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

OMG, bij dit taartje zijn ze wel heel erg de mist in gegaan!

Liefs, Zanoni

6

Wat ernstig! Zo zie je maar weer hoe er met je breekbare en kwetstbare zending wordt omgegaan.

Geen aanrader, dus.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

En het rare is toch dat de ontvanger dus geen bubbeltjes pastic heeft gevonden in de doos die jij er WEL in hebt gedaan!..

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

8

zo, dat is dan ook weer duidelijk :O

live today like there's no tomorrow
dus elke dag een taart!

9

Haha! Ik heb het een beetje vanaf de zijlijn zitten bekijken en ik had eerlijk gezegd alle taarten zo verwacht na verzenden.
Maar jullie toch eigenlijk ook?

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

Feldie schreef:

Haha! Ik heb het een beetje vanaf de zijlijn zitten bekijken en ik had eerlijk gezegd alle taarten zo verwacht na verzenden.
Maar jullie toch eigenlijk ook?

Ik eigenlijk wel maar toen alles in redelijke staat aankwam, dacht ik dat dat met die van mij ook wel zou gaan gebeuren...

Helaas dus  :D

11

Wat een verhaal zeg...hhahah Tis maar goed dat het om een test ging... wacht met spanning op de volgende....

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

12

vind het wel jammer voor het werk van de prachtige  taart.
maar zo zie je maar dat dit gewoon niet werkt.
som moet je gewoon dingen uitproberen.

ben benieuwd naar de andere taartjes hoe die uit de bus komen..ehh doos!

13

Volgens mij is deze wel het slechtste overgekomen  :s
Verder een leuke taart ..

Groetjes Diana..:)

14

wat een derry is het geworden! vind het alemaal maar spannend wat jullie doen zou bijna ook een taartje weg gaan sturen om te kijken hoe hij aan gaat komen.

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

15

ik zat me al af te vragen....zat er helemaal geen opvulmateriaal rond de taart? Maar er zat dus bubbeltjesfolie omheen die mysterieus is verdwenen?  :s

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Kinke schreef:

ik zat me al af te vragen....zat er helemaal geen opvulmateriaal rond de taart? Maar er zat dus bubbeltjesfolie omheen die mysterieus is verdwenen?  :s

Inderdaad. de taart was op een halve cm na zo hoog als de doos dus daar lag een laagje bubbelfolie op en hij was in de hoekpunten precies zo breed als de doos als het folie eromheen zat, hij kon dus eigenlijk geen kant op. Misschien is hij open gegaan onderweg of hebben ze hem opengemaakt nadat ik geklaagd had vanochtend dat hij nog steeds onderweg was. Geen idee?

17

Ik had een beetje verwacht, taart over de post via tnt... tja wat wil je??
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook al taartjes zien gaan die het er beter afgebracht hadden dan deze, maar hij zal heerlijk zijn..... :lol:

Taartgroetjes Aniet!