Onderwerp: wil het toch even delen, mijn tnt test taartje
Wil het toch even met iedereen delen die niet de tnt test gevolgd heeft. Het is eigenlijk ook de dhl test maar ik heb met tnt verzonden.
Het idee was om met een groepje dames taarten naar elkaar te verzenden, de taart moest minstens 100 km afleggen en de bedoeling was om hem op/rond sint Maarten bij degene voor wie je hem gemaakt hebt te krijgen. Aangezien de tnt belooft binnen 24 uur te bezorgen, ging mijn taartje om 3 uur op donderdag naar de tnt waar ik tot mijn verbazing te horen kreeg dat de pakjesophaler al geweest was en dat hij waarschijnlijk pas vrijdag weg zou gaan. Ik heb netjes aangegeven dat het een taart was en het meisje heeft het opgeschreven. Op de doos stond overal "ZEER BREEKBAAR" en "DEZE KANT BOVEN" en pijlen. Verder zat hij in de doos in het bubbelplastic en had ik het kartonnetje ingeknipt zodat het precies in de deksel van de (hoeden) doos van de Xenos paste en dus niet kon gaan schuiven. De taart was klaar voor de test.
Vrijdag... geen taartje.... Maar wel een hele boel keer gesorteerd volgens het systeem....
Zaterdag... chauffeur is onderweg.....
Zaterdagavond.... chauffeur is onderweg.....
Zondag..... chauffeur is onderweg.....
Ik had inmiddels visioenen van een chauffeur die zonder tomtom rondjes reed met mijn taart.
Toen zondagavond: Bezorging uitgesteld tot volgende werkdag, zending opnieuw in sorteerproces. Wetende dat het sorteerproces een lopende band is waar niemand let op "deze kant boven"....
Klacht ingediend maar die mevrouw wist ook niet waar hij was maar verwachtte niet dat hij nog eetbaar zou zijn (zou je denken na 5!!! dagen).
Ik had niet heel veel tijd gehad voor de taart maar het ging om de test dus het was geen super mooi taartje maar ik had toch wel graag dat hij aankwam
.
Nu is hij zojuist ineens afgeleverd.... hieronder de voor en na foto's

In mijn geval zeg ik dus.... nee... een taart kan je niet met tnt verzenden.

jammer dat het niet gegaan is zoals je had gehoopt