Onderwerp: Hersttaartje
Mijn derde taartje. Staat nu in de vriezer aangezien ik eigenlijk helemaal geen gelegenheid had, maar mijn nieuwe bakvorm was binnen en ik werd hier geinspireerd (heb dus weer wat geinspipikt van het forum hier en daar
)
De biscuit was mooi gerezen, maar helaas twee hoekjes toch niet helemaal goed ingevet dus scheef. Heb een stuk afgesneden en daar de boomstam mee gemaakt (oeps, misschien toch stapeltaart dan?) en met wat ik over had minicakejes gemaakt met wat glazuur en snoepjes voor de kleine man vandaag.
. Maar goed de taart dus: mijn eerste vierkantje. Het marsepein scheurde helaas om twee hoekjes en heb nog wat meer schoonheidfoutjes gecamoufleerd. Het marmereffect is wat minder heftig geworden dan gehoopt, werd toch mooi, maar valt op de foto echt helemaal weg. verder ben ik wel aardig tevreden.

(heb gisteren trouwens voor het eerst fondant geproeft en hoewel ik fondant eens wilde proberen ivm misschien makkelijk hou ik het toch bij marsepein. Veel lekkerder!)
maar vindt het ook echt tegek hoor! kijk jij ook effe bij mijn diego deel 2 taartje