Onderwerp: Graag hulp en advies bij Mrs. Santa
Een tijd geleden vroeg iemand of ik voor haar Mrs. Santa uit het boek van Wendy wil maken.
18 December wordt haar tante 50 jaar en dit was voor hun de ideale taart.
Helemaal leuk, ik heb het boek dus no problem......dacht ik.
Gister wilde ik eens wat uitproberen en dacht ik maak Mrs Santa vast een keer om te zien hoe en wat.
De foto, hoeveelheden en patronen van Mrs Santa zijn volgens mij voor een piepschuime dummie en komen dus helemaal niet overeen met de cake die uit de wondermold komt. Maar in de beschrijving wordt wel van de wondermold cake uitgegaan.
Nu kan ik er wel een ronde cake bijbakken en daar de rok mee verhogen om de boel beter te laten passen maar ik hoop dat er forumleden zijn die haar al een keer gemaakt hebben en dus tips hebben.
Verder weet ik niet hoeveel douwels ik dan in de taart onder de rok moet doen.
Mijn 2e 'probleem' is; de dummie loopt veel spitser toe bovenaan en ik ben bang als ik de wondermold cake op die plek zelf in die vorm ga snijden dat ik de stevigheid van de korst op dat smalle punt ga missen.
Ik hoop dat ik mijn vragen duidelijk genoeg heb kunnen uitleggen en dat iemand me kan helpen.
Want met de cake uit de wondermold heb ik meer een kerst gedrocht ipv een elegante dame
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken,
Sandra