26

Re: Cricit cake bij cricutmachine.com kopen???

Ik heb ook een cricut cake machine groot en toebehoren in amerika gekocht/besteld. ondertussen is hij hier al enige tijd gearriveerd, en nog steeds neit gebruikt wegens tijdsgebrek (ik ga het hele pakket dan ook verder proberen te verkopen, anders staat hij hier maar te staan,zonde van de centen (in toekomst ook weinig tijd verwacht men derde kindje rond 22-11-2011)

Ik moest nog 130euro extra kosten betalen aan de douane

hoi nog een vraagje wat is de verschıl tussen de cricut cake en cricut expressions of expressions 2

28

mehlika sultan schreef:

hoi nog een vraagje wat is de verschıl tussen de cricut cake en cricut expressions of expressions 2

de cricut expression is dacht ik voor papier en de cricut cake is speciaal voor suikerpasta/marsepein/frostysheet (eetbare zaken)

29

Hoe gaat dat met garantie, terug sturen als er iets mee is? Is het dan toch duurkoop? :think:

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

30

Soesie schreef:

Hoe gaat dat met garantie, terug sturen als er iets mee is? Is het dan toch duurkoop? :think:

Inderdaad, zolang de machine niet in NL gekocht is moet je hem retourzenden naar de US voor reparaties.. In NL gekochte machines gaan terug naar de importeur (Kars)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

31

Ik heb een aantal berichten aangepast/verwijderd: aangezien de machine ook in de webshop verkrijgbaar is is het verwijzen naar andere sites en aanbiedingen hier niet gewenst.

32

Bommeltje schreef:
Soesie schreef:

Inderdaad, zolang de machine niet in NL gekocht is moet je hem retourzenden naar de US voor reparaties.. In NL gekochte machines gaan terug naar de importeur (Kars)

IK wilde het even aangeven, voor men zich 'miskoopt' ;)

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

33

Helemaal mee eens hoor Soesie, daarom heb ik hem ook in nederland gekocht  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

34

Karin09 schreef:

Ik heb een aantal berichten aangepast/verwijderd: aangezien de machine ook in de webshop verkrijgbaar is is het verwijzen naar andere sites en aanbiedingen hier niet gewenst.

okee, excuus :o

groetjes, Diana