Onderwerp: [feedback]Blauwe prinses
Lynn wilde eerst een Mega Mindy taart. Leuk, die had ik nog niet gehad. Maar toen ik ging neuzen voor inspiratie, had ik toch het gevoel dat ik daar niet volledig mijn creativiteit in kwijt zou kunnen.
Ik vond het stiekem dus ook helemaal niet erg toen haar mama vroeg of het thema nog veranderd kon worden in 'de blauwe prinses'.
Had al wel door dat ze 1 van de disney prinsessen bedoelde, maar moest ff checken welke het nou was.
Assepoester dus. Mooi, kon ik ook eindelijk eens een koets proberen waarvan ik al zoveel mooie voorbij heb zien komen!
De vorm van de koets is wel gelukt vind ik, iets te goed misschien, want aangezien het eigenlijk een pompoen is had ie van mij nog wel iets platter gemogen.
Het bekleden is niet helemaal goed gegaan, maar valt door de decoratie niet zo op.
Voor de zijkant had ik mooie krullen gemaakt, maar die bleven niet zitten en braken af. Moest dus op het laatst nog iets anders maken, vind dat toch minder mooi. HOe houden jullie die krullen op hun plek?
De muisjes zijn natuurlijk geinspipikt van Wendy en vind ik erg leuk geworden.
Assepoester was nog wel lastig, ben ook niet goed in ledematen en gezichten.
Het gezicht op zich vind ik wel redelijk gelukt (alhoewel die ogen van dichtbij toch ook iets minder mooi zijn hihi), durfde haar alleen geen rooie lippen te geven omdat ik bang was dat ze dan op een clown zou gaan lijken.
Die hoofdband ziet er ook niet zo heel geslaagd uit en de armen ook niet. Ook de jurk is niet helemaal naar mn zin...
Al met al vonden mijn man en ik dat ze toch meer op tante Sidonia leek
Als jullie nog tips hebben, hoor ik ze erg graag!
Hier dan eindelijk de foto's:

Zie nu op de foto dat het net lijkt of de neus een andere kleur heeft, maar dat is ie echt niet hoor, zal het licht wel zijn.
Ondertaart gemaakt van biscuit, koets van cake.
Volledig gemaakt van fondant, alleen het gezicht en armen van marsepein (tip van wendy omdat ze anders zo'n doodse uitstraling krijgen met fondant).
Gevuld met bonne maman jam en banketbakkersroom.
Bedankt voor het kijken! Tips, adviezen en opbouwende kritiek zijn erg welkom!
De koets is heel mooi geworden!!