26

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Wat een leuke dinodraak. Gaaf gedaan!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

27

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

maatje taartje schreef:
Party-treats schreef:

Hoe heb je mijn vriend trouwens gemaakt??? Het lichaam snap ik enigzins maar ik snap niet hoe je de kop en het lijf 1 geheel hebt kunnen maken

en @ frumpje,

Bedankt voor jullie reacties, en de rest ook uiteraard
Helaas, ik heb er geen how-to van gemaakt. Maar wil hem jullie best leren hoor, geen probleem.
De kop is los, daar zit wel een pin in, dwars door de hele taart.
Hoe het helaam vast zit, is een beetje ingewikkeld uitleggen, maar ik ga mijn best doen.
De onderkant van de kop, heb ik met een lap (dezelfde kleur)marsepein aan de taart geplaakt, met de smooter goed aangedrukt en even laten rusten, zodat hij goed vastgeplakt zit.
Dan pak je een heel scherp mesje en snij je het overtollige marsepein er af. Vervolgens weer smooten en voila, het lijkt of je de taart in 1 keer hebt bekleed.

Mocht het niet duidelijk zijn, wil ik best wel een keer een workshopje doen hoor.

Als je een workshopje geeft, mag ik dan ook van de partij zijn???

Bakken is mijn passie!!!

28

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

noussie schreef:

hij lijkt op zwelgje!!

echt super gedaan!!

Dat was nu precies het aller eerste wat ik zei  :Y

Hij is super  :thumb:  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Manon-dennis schreef:
maatje taartje schreef:
Party-treats schreef:

Hoe heb je mijn vriend trouwens gemaakt??? Het lichaam snap ik enigzins maar ik snap niet hoe je de kop en het lijf 1 geheel hebt kunnen maken

en @ frumpje,

Bedankt voor jullie reacties, en de rest ook uiteraard
Helaas, ik heb er geen how-to van gemaakt. Maar wil hem jullie best leren hoor, geen probleem.
De kop is los, daar zit wel een pin in, dwars door de hele taart.
Hoe het helaam vast zit, is een beetje ingewikkeld uitleggen, maar ik ga mijn best doen.
De onderkant van de kop, heb ik met een lap (dezelfde kleur)marsepein aan de taart geplaakt, met de smooter goed aangedrukt en even laten rusten, zodat hij goed vastgeplakt zit.
Dan pak je een heel scherp mesje en snij je het overtollige marsepein er af. Vervolgens weer smooten en voila, het lijkt of je de taart in 1 keer hebt bekleed.

Mocht het niet duidelijk zijn, wil ik best wel een keer een workshopje doen hoor.

Als je een workshopje geeft, mag ik dan ook van de partij zijn???

tuurlijk, gezellig hoor. Stroe is trouwens erg dichtbij, we kunnen wat plannen hoor. Mag je me wel mailen als je zin hebt.
Dit geld voor iedereen trouwens

De mensen waren trouwens helemaal enthousiast en hebben heel keurig betaald.

Iedereen bedankt voor de leuke/lieve reacties

cake my day

30

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

maatje taartje schreef:
Manon-dennis schreef:
maatje taartje schreef:

en @ frumpje,

Bedankt voor jullie reacties, en de rest ook uiteraard
Helaas, ik heb er geen how-to van gemaakt. Maar wil hem jullie best leren hoor, geen probleem.
De kop is los, daar zit wel een pin in, dwars door de hele taart.
Hoe het helaam vast zit, is een beetje ingewikkeld uitleggen, maar ik ga mijn best doen.
De onderkant van de kop, heb ik met een lap (dezelfde kleur)marsepein aan de taart geplaakt, met de smooter goed aangedrukt en even laten rusten, zodat hij goed vastgeplakt zit.
Dan pak je een heel scherp mesje en snij je het overtollige marsepein er af. Vervolgens weer smooten en voila, het lijkt of je de taart in 1 keer hebt bekleed.

Mocht het niet duidelijk zijn, wil ik best wel een keer een workshopje doen hoor.

Als je een workshopje geeft, mag ik dan ook van de partij zijn???

tuurlijk, gezellig hoor. Stroe is trouwens erg dichtbij, we kunnen wat plannen hoor. Mag je me wel mailen als je zin hebt.
Dit geld voor iedereen trouwens

De mensen waren trouwens helemaal enthousiast en hebben heel keurig betaald.

Iedereen bedankt voor de leuke/lieve reacties

Ga je zeker meteen mailen....ik heb nog nooit een workshop of iets dergelijks gevolgd. Eens moet de eerste keer zijn.
En Stroe ligt om de hoek..hahaha

Gr. Manon

Bakken is mijn passie!!!

31

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

aaaaaah, die is lief zeg!!  :Y

32

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Vind je t goed als ik m opsla ter inspiratie?
Ik vind m prachtig! Hij is écht kei lief gewoon.

Groetjes!

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Zitatje schreef:

Vind je t goed als ik m opsla ter inspiratie?
Ik vind m prachtig! Hij is écht kei lief gewoon.

Groetjes!

Dank jullie wel voor de reacties, en ja hoor, hij mag opgeslagen worden. Voel me vereerd

cake my day

34

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Super leuk.
Ga em zeker een keer proberen.
Dank je wel voor de uitleg!

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

35

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Wooow wat een lieverdje zeg! Echt super!

Mag ik vragen hoe je het lijfje gemaakt hebt? Met een blanda of speciale bakvorm?

Groetjes Nicky

36

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Supermooi en lieve taart!!!