1

Onderwerp: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

een 3D dino, het moest een lieve zijn.
Nu ik de foto zie, kan hij volgens mij ook door voor een draak  :think:
ik zie nog wel een heleboel verbeterpuntjes
het marsepein begon giga te zweten,
Manlief heeft de foto gemaakt, en de taart meegegeven, met recht meegegeven, want ze wisten allebei niet meer wat hij moest kosten  :s
Maar ik vertrouw er op dat ze hem wel komen betalen  :Y
Maar spannend vind ik het wel.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VBKZTSYB-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PWNNYTY3-D.jpg

cake my day

2

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Erg leuk gedaan en idd lief ;) !

3

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

ik vind hem super :thumb:

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

OOohhhh ik ben VERLIEFD!!!! :)  :)  :)  :)  :o  WAT EEN SCHAT VAN EEN DRAAK! eeehhh ik vind het meer een draak, maar wel de leukste!

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Hoe heb je mijn vriend trouwens gemaakt??? Het lichaam snap ik enigzins maar ik snap niet hoe je de kop en het lijf 1 geheel hebt kunnen maken

6

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Wat een leuke drakentaart :thumb:

7

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Superdraak! En tja, van al dat vuurspuwen ga je zweten he ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

8

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

ooooh dat is zeeeeker een draak! Pete's dragon :-)
ik hoop dat je een how to hebt gemaakt, want die zou ik ook wel eens willen uitproberen.  :thumb:

9

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

ach, draak / dino .... wat is het verschil? ;)

deze is wel superlief idd, je zou 'm zo knuffelen :Y


zal voor je duimen dat het geld ook goedkomt :Y .... mannen ook  :rolleyes:  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10 Laatst bewerkt door maatje taartje (05-09-2011 10:47)

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Party-treats schreef:

Hoe heb je mijn vriend trouwens gemaakt??? Het lichaam snap ik enigzins maar ik snap niet hoe je de kop en het lijf 1 geheel hebt kunnen maken

en @ frumpje,

Bedankt voor jullie reacties, en de rest ook uiteraard
Helaas, ik heb er geen how-to van gemaakt. Maar wil hem jullie best leren hoor, geen probleem.
De kop is los, daar zit wel een pin in, dwars door de hele taart.
Hoe het helaam vast zit, is een beetje ingewikkeld uitleggen, maar ik ga mijn best doen.
De onderkant van de kop, heb ik met een lap (dezelfde kleur)marsepein aan de taart geplaakt, met de smooter goed aangedrukt en even laten rusten, zodat hij goed vastgeplakt zit.
Dan pak je een heel scherp mesje en snij je het overtollige marsepein er af. Vervolgens weer smooten en voila, het lijkt of je de taart in 1 keer hebt bekleed.

Mocht het niet duidelijk zijn, wil ik best wel een keer een workshopje doen hoor.

cake my day

11

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

mooi!!

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

ik vind hem helemaal superrrrr

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

13

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Bedankt voor je uitleg! Ik snap hem wel, maar denk niet dat ik het zelf ook ga kunnen. En hoe heb je de poten bekleed?

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Frumpje schreef:

Bedankt voor je uitleg! Ik snap hem wel, maar denk niet dat ik het zelf ook ga kunnen. En hoe heb je de poten bekleed?

tuurlijk wel, echt goed te doen hoor. Ik weet niet of je ver van mij (eerbeek) vandaan woont, ik wil je best helpen hoor.
De poten zijn alleen van marsepein.

cake my day

15 Laatst bewerkt door Sonj@ (05-09-2011 12:04)

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Dat neusje, die oogjes..... en die teeeeeeentjes ook!! GEWELDIG  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

16

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

maatje taartje schreef:
Frumpje schreef:

Bedankt voor je uitleg! Ik snap hem wel, maar denk niet dat ik het zelf ook ga kunnen. En hoe heb je de poten bekleed?

tuurlijk wel, echt goed te doen hoor. Ik weet niet of je ver van mij (eerbeek) vandaan woont, ik wil je best helpen hoor.
De poten zijn alleen van marsepein.

Alleen marsepein? Denk dat ik ze toch uit cake ga maken.
Ik denk dat je 'ietske' te ver woont. 2,5 uur rijden :-). Toch bedankt voor het voorstel :-)

17

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

ik had al zoiets van: Tremelo :think:
:think: effe zoeken, ligt 't onder Antwerpen  :Y  da's echt nie in de buurt Marja  :nooo ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

18 Laatst bewerkt door maatje taartje (05-09-2011 13:16)

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Carien schreef:

ik had al zoiets van: Tremelo :think:
:think: effe zoeken, ligt 't onder Antwerpen  :Y  da's echt nie in de buurt Marja  :nooo ;)

en @ frumpje

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: nee, dat is behoorlijk uit de richting, ik had zelf ff niet de tijd om het op te zoeken.

Daar zou toch iets op te verzinnen moeten zijn.   :think:  :think:  :think:  :think:
Skype misschien  (echt weer een idee van mij, ik zoek altijd naar mogelijkheden,  :lol:  :lol:  :lol: ,wou jullie mijn gedachten even laten lezen, sorry voor mijn onzin)

cake my day

19

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

haha, met skype kan je wel bellen, maar niet geteleporteerd worden!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Frumpje schreef:

haha, met skype kan je wel bellen, maar niet geteleporteerd worden!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

toch wel een beetje, via videobellen, dat doe ik met mijn fam. die wat verder weg woont. We drinken zelfs op die manier ff een bakkie, ach ja, soms moet je wat. Zo hebben we het idee dat je toch bij elkaar zit. (mmmmmmmmmmmmm, misschien een idee om een skype workshop organiseren)  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  hi, hi, alle gekheid op een stokje. Einde onzinbericht.

cake my day

21

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

maatje taartje schreef:
Frumpje schreef:

haha, met skype kan je wel bellen, maar niet geteleporteerd worden!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

toch wel een beetje, via videobellen, dat doe ik met mijn fam. die wat verder weg woont. We drinken zelfs op die manier ff een bakkie, ach ja, soms moet je wat. Zo hebben we het idee dat je toch bij elkaar zit. (mmmmmmmmmmmmm, misschien een idee om een skype workshop organiseren)  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  hi, hi, alle gekheid op een stokje. Einde onzinbericht.

ik laat mijn kindjes zo ook met hun papa bellen als hij in het buitenland zit. Dan zien ze mekaar toch nog :-).
Zal eens denken of ik mijn puinhoop tijdens het taarten wel in beeld wil hebben LOL

22

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

wat een leuk koppie!!!

23

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Ach gossie...wat een droppie!! :Y

24

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

hij lijkt op zwelgje!!

echt super gedaan!!

25

Re: hele lieve 3D dino (of is het een draak)

Die is echt GEWELDIG!!! Heel leuk gedaan!

Hoe waren de reakties?
En heeft ze nog netjes betaald?

Groetjes Yvon