Re: Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....
Sugar100 gecondoleerd wat vervelend zeg.....
Vandaag kreeg ik een pakketje binnen n morgen
mijn cakepopmaker uitpakken. ik heb m besteld op de T&T beurs..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb er een weg laten zetten bij Cook & Co en die ga ik morgen ophalen.
Kijk er nu wel naar uit om hem uit te proberen!
Vandaag geprobeerd... Balletjes worden onder mooi bruin boven op blijven ze wat blank..., heb cupcake mix van Wilton gebruikt... Misschien toch het recept uit het boekje proberen??? Iemand enig idee?
Ik ben er niet aan toegekomen om m al uit te proberen. Bij taartwinkeltje op de beurs zeiden ze dat ze de biscuitmix van funcakes hebben gebruikt dacht ik.
er zat een zak van babycakes erbij, ik zal op de verpakking even kijken wat erin zit, volgens mij bijna hetzelfde als biscuitmix.
In het boekje staat dat het klopt dat de onderkant donkerder wordt dan de bovenkant. Dat komt omdat het deeg al onderin zit als je hem dicht doet en voordat het de bovenkant raakt moet het eerst omhoog komen.
Maar als je ze daarna in de choco dipt zie je daar toch niks meer van?
(ik heb hem vrijdag binnen gekregen maar nog niet gebruikt)
Ik had gisteren geprobeerd cakepops te maken met het apparaat en de babycakesmix en dit was het resultaat. Jullie begrijpen dat ik hartstikke teleurgesteld ben... Ze waren ook super droog. Volgens mij was de mix gewoon biscuitmix. Wie o wie heeft DE tip??
Ik heb popcakes gemaakt met chocoladebiscuit en met cake (met roombotersmaak van Home Made). Die van chocoladebiscuit zagen eruit als die van Lies, de bovenkant was een dag later helemaal verschrompelt. De balletjes met cake waren echter wel mooi rond! Ik heb ze er wel wat langer in laten zitten dan 3 minuten en ik heb ze halverwege ook even omgedraaid.
ik heb de biscuitmix van funcakes gebruikt.
ik heb het beslag met een spuitzak erin gespoten, de balletjes kwamen er mooi rond uit bij mij.
niet verschrompeld en ook niet droog, maar erg lekker!
Ik heb de mix gemaakt uit het bijgesloten receptenboekje.
Maar wat een gedoe zeg!
De eerste lading plakte direct vast aan de plaat. Had ik wel weer iets om te proeven..De volgende lading heb ik halverwege omgedraaid en die zijn wel mooi geworden. Wel eerst ingesmeerd met zonnebloemolie. De derde lading werd eigenlijk best heel mooi.
Maar toen kwam het ergste: het schoonmaken.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Er zaten restjes aangekoekte cake in en de platen kunnen niet los. Dat was wel handig geweest. Dan hadden ze zo de vaatwasser ingekund. Ik heb het apparaat op de zijkant gelegd, het klapte eerst nog 3x weer dicht, en toen ingespoten met heet water. Dat even in laten trekken en toen alle gaatjes nagelopen met keukenpapier. Volgende keer maak ik maar een heeele grote lading want dat schoonmaken is verre van ideaal.
Ik heb ze gemaakt met cupcakemix (funcakes). De 1e lading zat muurvast in het apparaat, maar daarna ging het prima! Mooie ronde balletjes, die niet instorten. Er ligt er eentje nu al 4 dagen op het aanrecht en hij blijft mooi rond. Ze smaken net als cupcakes, lekker dus. Ik heb ze na 2,5 min. gedraaid en toen nog 1 min. Zo zijn ze redelijk bruin aan beide kanten. Maar ik doop ze in de chocolade, dus eigenlijk is draaien dan niet nodig. Ik heb het apparaat met een vochtig keukenpapiertje schoon gemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....