Onderwerp: Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....
Edit: bleek beetje oud nieuws te zijn
Ik kwam net het volgende tegen in een nieuwsbrief:
thebabycakesshop.com/products/cake-pop-makers/cp-12
Kan het leven nog makkelijker?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Edit: bleek beetje oud nieuws te zijn
Ik kwam net het volgende tegen in een nieuwsbrief:
thebabycakesshop.com/products/cake-pop-makers/cp-12
Kan het leven nog makkelijker?
ik heb hem hier geloof ik als een voorbij zioen komen, maar hij ziet er gaaf uit!
Was je hem op het forum nog niet tegengekomen dan?
Je bent volgens mij al nr ....
Nu alleen nog de gouden tip waar hij in NL verkocht wordt!
Whaha, nu ik zoekfunctie gebruik ( ) kom ik em inderdaad tegen.
Mmz, dat is dan een oudnieuws-brief
Idd, ik ben ook nog vol spanning aan het wachten op die tip (en een verkoopsadresje in België zou al helemaal super zijn)
Ik heb gehoord dat jullie nog ongeveer 1 a 2 maandjes moeten wachten Dat ie dan in NL verkrijgbaar zal zijn...
Maar dit is via via dus zeker weten doe ik het niet!
Ik heb gehoord dat jullie nog ongeveer 1 a 2 maandjes moeten wachten Dat ie dan in NL verkrijgbaar zal zijn...
Spannend! Ben benieuwd!
Weet je toevallig ondertussen al iets meer???? .......... vind ze ook wel erg leuk namelijk.
En denk ik ook makkelijker om het een keer met de kids te maken.
Kom die bakjes met smelt-choco ook eens een keertje op ahhah
Haai,
In een boekje bij de intratuin staan recepten hoe je deze moet maken. Ken gewoon cake beslag bakken, afkoelen, beslag kruimelen zodat er geen grote stukken meer inztten, iets er doorheen wat je er op ken doen maar ben de naam vergeten. ( je heb ze in drops vorm )
en dan versieren:D
Leuk idee. Moest nog iets verzinnen voor halloween.. Nou dit gaat hem dus worden!!!
Haai,
In een boekje bij de intratuin staan recepten hoe je deze moet maken. Ken gewoon cake beslag bakken, afkoelen, beslag kruimelen zodat er geen grote stukken meer inztten, iets er doorheen wat je er op ken doen maar ben de naam vergeten. ( je heb ze in drops vorm )
en dan versieren:DLeuk idee. Moest nog iets verzinnen voor halloween.. Nou dit gaat hem dus worden!!!
Worden deze apparaten dan ook bij Intratuin verkocht??
Eh nee dat niet maar wel kookboeken
Ja maar dat zijn hele andere cakepops hoor!
Die zijn sompig... vind ik niet lekker
Die uit het apparaatje zijn gewoon ronde cakeballetjes.. Veel lekkerder
Maar nee... Heb nog niet weer wat gehoord... Zal ook niet want hoorde het via via
Ik heb konakt gehad met Inventum (Kwam via een link erachter dat ze hem maken),deze wil half oktober de cakepopmaker in de winkels hebben liggen ,dus goed nieuws ,nietwaar, en er stond er een op marktplaats ,maar ik heb slechte ervaring met marktplaats ,dus niet gereageerd
Gevonden op de site van Inventum
http://www.inventum.eu/ProductDetails.a … s=20000901
Hij zou er dus moeten zijn. Alleen kan ik hem nog niet bij de aanbevolen webwinkels vinden en de prijs staat er niet bij. Wel de nederlandstalige handleiding inclusief recepten.
Pietje schreef:Haai,
en dan versieren:DLeuk idee. Moest nog iets verzinnen voor halloween.. Nou dit gaat hem dus worden!!!
Lees ik het nou verkeerd? Dit is toch geen apparaat, maar gewoon de Bakerella-methode?
Mamav2Boys schreef:Pietje schreef:Haai,
Lees ik het nou verkeerd? Dit is toch geen apparaat, maar gewoon de Bakerella-methode?
Waar Pietje het over heeft, is volgens mij idd gewoon de Bakerella-methode.
Maar ik had het over het apparaat (hebbuh hebbuh hebbuh) haha
het is echt zo´n leuk kado voor sinterklaas ofzo!
dussuh...
hier ook: hebbuhhhh!!
ohhh die is leuk!!!!
lijkt bijna de zelfde webshop wel die links
hij ziet er wel interesant uit maar ik wacht maar tot er een review of 2 op het forum komt
O leuk zeg, ben benieuwd naar ervaringen!
Ja ik ook eigenlijk nog wel. Maar ja, misschien idd voor sinterklaas ofzo
super leuk! ga hem volgende maand gelijk aanschaffen uit mijn taart pot!
En ik vind de prijs nog meevallen.. kan me een topiq herinneren van een maand geleden ofzo dat hij voor 60 euro werd verkocht ivm invoerrechten enz...
Het is wel makkelijk zo'n apparaat, maar dan heb je toch gewoon een 'kaal' cakeballetje....nu meng ik de kruimels met heerlijke dingen zodat het een lekker balletje wordt...
Of zie ik het niet goed...?
je hoeft natuurlijk geen naturel cakeballetje te bakken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nu wordt het ons toch heel makkelijk gemaakt: Cakepop-maker....