1

Onderwerp: Kenwood patissier onderdelen

Hallo mede baksters,

Er zijn al heel veel topics hierover, maar het antwoord nog niet gevonden.
Over een maand ben ik jarig en mijn lieve man wil een mixer kopen voor me. Mijn keuze is gevallen op de Kenwood patissier. Het liefst ga ik voor de kitchen aid maat dat ligt wat boven het budget en aangezien mijn hand mixer bijna met pensioen gaat is mijn keuze op de patissier gevallen.
Nu heb ik wat vragen. De roze versie is deze nog te verkrijgen zover jullie weten.
En zijn er wel extra onderdelen als kommen en gardes te krijgen en zo ja welke. En als deze er zijn wat adviseren jullie?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Bedankt alvast.

Gr.

Lonie

2

Re: Kenwood patissier onderdelen

Kijk eens op de Kenwood shop, gewoon via het www daar zie je wat ze voor welke machine hebben.
Ik heb de kenwood chef en ben heel erg tevreden over.

Christine.

3

keukentje schreef:

Kijk eens op de Kenwood shop, gewoon via het www daar zie je wat ze voor welke machine hebben.
Ik heb de kenwood chef en ben heel erg tevreden over.

Thanks christine. Hij staat er niet bij, dus ik heb ze maar ff een mailtje gestuurd.

Gr.

Lonie

4

Volgens mij is in Nederland alleen de creme kleurige en de rode te koop, en dan nog zeer beperkt. Dit model schijnt er uit te gaan in Nederland, daarvoor in de plaats zijn de multifunctionele keukenmachines gekomen. ik heb mijn cremekleurige patissier in augustus  bij de Makro gekocht. Scheer en Foppen, en BCC schijnen ze ook zo nu en dan nog te hebben. Wat betreft de losse onderdelen, zou ik ook niet weten hoe en waar deze te koop zijn.

Gr. Anja

5

Ik heb hem ook voor mijn verjaardag gehad, heb stad en land afgekeken/gebeld/gemaild en nee, helaas is de roze niet meer te verkrijgen  :nooo Alleen creme en rood inderdaad.

Ik gebruik 'm alleen voor m'n taarten en alles wat daar bij komt, bevalt goed  :Y Weet helaas niet of er losse onderdelen te koop zijn.

Succes!

Gr Kelly

6 Laatst bewerkt door Kelly1610 (01-11-2011 13:21)

Ben nog even naar de onderdelen gaan zoeken.. ben dit tegen gekomen, maar vind het maar een 'aparte' site...

http://www.onderdelenonline.nl/catalog. … br=KENWOOD

http://shop.euras.com/detailsseite2.php … ect=666514