Onderwerp: vraag champagnecreme / vraag cupcakes bakken
Hallo allemaal!!
ik ga over 3 weken de bruidstaart met cupcakes voor mijn zus haar bruiloft maken, en nu heb ik nog een paar kleine vraagjes.
Ik moet heel wat cupcakes bakken, en nu is dat op zich geen probleem, alleen vroeg ik me af, kan ik ook meerdere blikken tegelijk bakken?
Ik zet nu een groot blik en een klein blik naast elkaar, dat past precies, maar ik vroeg me af, kan ik ook nog een laag erboven bakken?
Wat het probleem is, denk ik, is dat ik maar één rooster bij mijn oven heb, en twee bakplaten.
Ik bak ze nu dus altijd op het rooster. dan kan de warmte goed overal komen.
Ik weet neit, hoe dat gaat als je de blikken op een plaat zet? Die plaat word denk ik veel warmer, en dan zullen de cupcakes dus sneller gaar zijn op de bodem??
En, ik, nou ja, zij, wil de taart vullen met champagnecreme.
Nou is mijn probleem, dat ik dat echt niet lust, en ik dus ook niet zo goed weet, waar ik dat lekker mee kan combineren.
wie kan mij vertellen wat er lekker bij is, of wat een veelgebruikte, goede combinatie zou zijn??
En, is de hoeveelheid die op het potje van patidess staat, sterk genoeg voor door boetrcreme van de mix? (sommige smaakjes doe ik nl. wat meer erdoorheen als op het potje staat aangegeven, maar aangezien ik champagne niet lust, kan ik ook niet proeven of de smaak goed is, haha)
groetjes Hanneke