1

Onderwerp: cricut cake

Ik zit er aan te denken om hem aan te schaffen.
maar twijfel tussen de grote en de mini.
Wie kan mij vertellen wat het verschil is .

Groetjes joke

2

Re: cricut cake

Volgens mij alleen de afmeting. Als je hem alleen gebruikt voor kleine decoratie kun je net zo goed de mini nemen. Ik heb de grote en ben er HEEL blij mee!!

S6 met je overweging ;)

3

Het verschil zit hem inderdaad in de afmetingen van de mat, de kleine heeft een mat die qua breedte precies de helft is van de grote.

Daarnaast is er nog het afbeeldingen schermpje, bij de grote zit dat op het bedieningspaneel, en bij de kleine in de deksel. Op het schermpje zie je bij de grote ook welke afbeelding je hebt geselecteerd, en bij de kleine zie je alleen de naam van de afbeelding.

Ook heeft de kleine een handig draaghengsel, dat heeft de grote niet.
Ga je grotere afbeeldingen maken, bijvoorbeeld voor boven op een taart dan is een grote wel verstandiger, ga je alleen kleinere afbeeldingen (tot zo'n 15 cm) maken dan kun je prima af met de kleine...

Even stiekem reclame maken  ;) Mocht je voor de kleine kiezen kan het wel eens heel aantrekkelijk zijn om ons te bezoeken op de KreaDoe beurs  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Vertel vertel over de kleine heel stiekum :shh:  :shh:
zou het veel schelen want ze zijn toch best wel duur

Groetjes joke

5

Het gaat zeker veel schelen.. ik denk dat ik het hier wel mag zeggen
De  beurs aanbieding is de Cricut mini voor €199  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Wauw top zeg ja scheelt inderdaad veel.
Nu nog even kijken of mannetje dan wil rijden naar utrecht.

Groetjes joke

7

Wow.... dat scheelt,.....

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

8

Beurs aanbieding geldt die ook a.s. zaterdag bij Mega taarten gebeuren in Roermond..?

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

ik heb hem in amerika gekocht voor 49.95 dollar. is omgerekend 35.98 euro. hij is in de aanbieding op cricutmachine.com/product_info.php?currency=EUR&products_id=441&osCsid=e59292c195a589b7aa28881238c03415

(even http://www. voor zetten) hij is daar zo goedkoop ivm blackfriday. de verzendkosten komen uit op 80 dollar. wel veel maar altijd nog goedkoper als de kleine in NL.
ik heb er ook de software van zodat je alles kunt snijden en bewerken wat je wilt.

hopelijk heeft iemand er wat aan.

voor de glutenvrije taarten!

10

Ja... super tip.
Maar ik doe dat met dit soort uitgaven eigenlijk nooit, ivm garantie ed...

Heeft iemand enig idee of de aanbieding geldt tijden Mega Taarten Festijn in Roermond..?

gr, Miriam

11

Ik ben dr ook nog steeds heel blij mee :D heb de grote !
maar moet zeggen heb nog steeds moeite met de speed en de pressure... tips ?

nou onze ervaring met de garantie is heel goed, mits je het bij een bedrijf besteld die vaker naar het buitenland verstuurd. de mijne miste een kabeltje. heb een mailtje gestuurd, kreeg binnen een dag reactie en binnen een week een nieuw kabeltje op de mat. ook al eerder gewoon dingetjes terug gestuurd en nieuw terug gekregen. zij betaalde de douanekosten indien van toepassing. maar was hierbij niet het geval.

@elianne1990 ik heb ook de grote. maar ben er nog flink mee aan het oefenen! pressure heb ik nu wel onder controle. de speed ehb ik nu door dat hoe moeilijker het figuur hoe lager ik de snelheid zet. maar zoals ik zei. ik ben en moet nog veel oefenen.

13

glutenvrijtaart schreef:

ik heb hem in amerika gekocht voor 49.95 dollar. is omgerekend 35.98 euro. hij is in de aanbieding op cricutmachine.com/product_info.php?currency=EUR&products_id=441&osCsid=e59292c195a589b7aa28881238c03415

(even http://www. voor zetten) hij is daar zo goedkoop ivm blackfriday. de verzendkosten komen uit op 80 dollar. wel veel maar altijd nog goedkoper als de kleine in NL.
ik heb er ook de software van zodat je alles kunt snijden en bewerken wat je wilt.

Ik zag deze deal ook op internet, zo goedkoop durf hem bijna niet te kopen. Maar zo te lezen is alles goed gegaan. Misschien toch het overwegen waard...

14

Heb je er al 1 aangeschaft? Bevalt het??

15

Ik had gehoopt op een reactie van Bommelje...

Maar goed, alle andere bedankt voor andere reacties.

Gr, Miriam

16

glutenvrijtaart schreef:

Wat bedoel je met de software??? Krijg je dat er bij of hoe moet ik dat zien??

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

die software heb ik gedownload. je kunt hem ook kopen. is die van SCAL

18

MirKool schreef:

Ik had gehoopt op een reactie van Bommelje...

Maar goed, alle andere bedankt voor andere reacties.

Gr, Miriam

Ik hoorde iemand roepen.. en roepen... maar het was even zoeken waar het vandaan kwam  :D  :lol:

Nee deze aanbieding was echt alleen voor de KreaDoe beurs..

Maar ik kan je wel verklappen dat als je een weekje geduld hebt.. er wel een hele mooie aanbieding aan zit te komen  ;)  Niet zo mooi als op de KreaDoe, maar mooi genoeg om de webshop in de maand December in de gaten te houden!!  :Y