Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat doe ik verkeerd
Pagina's 1
Het recept ken ik niet, gebruik eigenlijk alleen kant en klare cupcakes mix.
Wel weet ik dat er veel verschil zit per merk. De ene komt gewoon meer omhoog dan de ander.
Enige optie is dus om er meer in te doen per bakje, en dat uitproberen totdat je weet hoeveel erin moet met deze mix.
Succes!
Waarom gebruik je kleine eitjes?? Probeer eens 3 eieren maat M te gebruiken?
Wat ik zelf doe: klop eerst de zachte boter met de suiker wit (ongeveer 5 minuten), voeg dan 1 voor 1 de eieren toe en als laatste spatel (!) je de zelfrijzende bloem en melk er door.
Succes volgende keer! 
Tnx!!!.....Ik ga dat volgende keer proberen 
Misschien iets meer beslag in je cups? Ik gebruikt 47-50 gram per cup. Het recept is bij verder hetzelfde, alhoewel ik idd ook minimaal M eieren gebruik.
Volgende x idd maar eens wat meer in de cups doen......Eens zien wat er gebeurd......En volgende keer idd maar grote eitjes....dacht doe 3 kleine ipv 2 grote 
mespuntje bakpoeder erbij
Zijn dat niet de papiertjes voor de "reuze"cc's?
De papiertjes zijn idd wat groot.....maar dan nog kwamen ze maar tot de helft van de cups in het bakblik......
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat doe ik verkeerd