1

Onderwerp: Cricit cake bij cricutmachine.com kopen???

Ik wil graag een cricut cake kopen.
Er staat heel veel over dit onderwerp op deze site, maar ik zou graag even iemand telefonisch wat dingen willen vragen.
Het liefst iemand die hem bij cricutmachine.com heeft besteld of die weet hoe dat werkt als je in Amerika iets besteld.

Wie wil me mailen?

Alvast bedankt.

Groeten van Rianne

2

Re: Cricit cake bij cricutmachine.com kopen???

er zijn er heel veel hier op het forum die hem daar gekocht hebben, je mag mij altijd mailen als je vragen hebt

N-Joy Cakes

3

Dank je wel.

Ik heb hem gisteren toch besteld, samen met 7 cartridges :o

Alle bij elkaar (incl. verzenden) was omgerekend 433 dollar (300 euro).
Er stond dat er voor 24 uur 40% korting was, dus ik heb hem toch maar snel besteld. Ik zag net dat de korting nu niet meer geldt, dus w.s. is het goed geweest om zo snel te beslissen.

Groeten van Rianne

4

ja het scheelt heel veel geld!

houdt er wel rekening mee dat de bezorger wel met een rekening aan de deur kan staan voor extra kosten zoals de BTW die erbij komt en invoerrechten (maar hoeft niet, ik was een van de gelukkige die het niet hoefde te betalen)

N-Joy Cakes

5

Oh kan dat ook nog.
Nou ja, w.s. zal het dan nog veel goedkoper zijn dan dat ik het in Nederland had gekocht.
Wellicht dat ik dat wat minder cartridges had besteld.
Maar ja, welke cartridge dan niet, ze waren allemaal zo leuk..... :Y

Groeten van Rianne

6

goh dat probleem had ik helemaal niet  :+

je kan ook van te voren niet uitrekenen hoeveel het is, ze doen er een schatting naar.

als je niet gelijk betaal aan de deur krijg je ook je pakket niet vaak. dus zorg wel dat je wat contant in huis hebt liggen

N-Joy Cakes

Ik heb hem daar ook gekocht inderdaad.. was toen ook 35%korting! scheelt echt veel!
heb toen dat pakket genomen met 4 cartridges..

toen ie geleverd werd moest ik nog iets van 70euro betalen..
maar dan nog was ie vele malen goedkoper als in nl!

duimen voor jou dat jij een van de gelukkigen bent die niet hoeft te betalen!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

8

Ja, ja, ja
Hij is binnen. :D  :D  :D  :D  :D
Ik had de machine pas over twee weken verwacht.
Het is pas drie dagen later, nu moet ik al mijn plannen voor dit weekend af gaan zeggen, want ik ga aan de slag met de cricut :Y

Ik moest nog ongeveer 100 euro aan de deur betalen voor invoerrechten e.d.

Totaal heb ik dus 400 euro betaald voor de cricut inclusief 7 cartridges.

Nu stop ik gauw, want ik ga hem uitpakken.

Groeten van Rianne

9

Kan je hem dan direct gebruiken? Ik bedoel eigenlijk qua stekker en stroom....

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

10

Je kunt hem bijna meteen gebruiken.
Je moet even een ander stekkertje aansluiten.
Dit is heel simpel hoor.
Vanuit de cricut gaat er een snoertje naar "een kastje" daar komt dan een snoer uit dat je moet vervangen door b.v. een van de radio of zoals bij mij van de oplader van de camera.
Dan gewoon in het stopcontact en beginnen maar.

Groeten van Rianne

11

Kan je de cartridges van de andere cricut ook gebruiken?
Dan wordt het wel heel aantrekkelijk om er meer te kopen daar, ze zijn daar een stuk goedkoper. ;)
Ik ben nog aan het twijfelen om daar alles te bestellen....heb nog geen ervaring met bestellen in Amerika.

12

ik heb hem ook besteld daar!

Ben heel benieuwd wanneer hij binnen komt, heb hem 2 oktober besteld, wanneer zou hij komen?

Heb je een andere stekker nodig?

groetjes, Diana

13

Ik heb hem toen ook overlaten komen vanuit Amerika.
En heeft 18 dagen geduurd voordat ik hem in huis had.
En je heb idd een andere stekker nodig,maar ik heb ik toen voor € 6,95 gekocht bij de BCC

Groetjes

14

en die mini cricut passen daar ook de patronen/ cartridges in va nde grote ?

15 Laatst bewerkt door Leona (06-10-2011 15:59)

ja :D

gek op Taart!

16

even een vraagje....als je nou op vakantie bent in amerika en je koopt hem daar, moet je dan ook invoerrechten enz betalen?

Mijn vriendin gaat over twee weken naar amerika  :D

en je heb verschillende soorten cricutmachines, welke zou ik het beste kunnen nemen en wat zou je er gelijk bij kunnen nemen??

alvast bedankt  :o

17

kijk even op de douane site
douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-05.html

(www.ervoor zetten)

Daar kun je veel info zien. let wel op de kilo's van de vluchtmaatschappij, dan moet je wel bijbetalen

ik ga gelijk voor de grote, daar kun je veel meer mee doen en de rest ja dat moet je zelf weten maar als het goedkoper kan zou ik het doen (qua cardridges, mesjes matten ed)

de mijne is gisterochtend door de nederlandse douane verwerkt, hoop zo dat ik niets hoef bij te betalen!;)

groetjes, Diana

18

Hai Anaid 026:

Bedankt voor je reactie, je kan er ook veel verschillende soort doosjes bij kopen met bv halloween verjaardag enz is dat wat.....sorry hoor ben nog zooooo'n leek met het apparaat  :D

19

misschien handig om eerst te verdiepen in wat het kan en hoe het werkt.

Ik ben aan het denken om de gypsy aan te schaffen, maar laat ik eerst maar eens de machine binnen krijgen. Hij ligt nog steeds bij de douane, heb vandaag gebeld met postnl, kan zomaar dat de douane hem 30 dagen vast houden :(

groetjes, Diana

20

Weet iemand dan ook hoe je hem moet instellen voor fondant en marsepein, standaard staat hij ingesteld voor papier ?

21

esbosje schreef:

Weet iemand dan ook hoe je hem moet instellen voor fondant en marsepein, standaard staat hij ingesteld voor papier ?

:think:   :nooo  Standaard instelling voor Papier is niet mogelijk bij de cricut cake.. ik vermoed dat jij de 'gewone' cricut bedoeld en die is niet geschikt voor fondant..  :nooo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

hoi allemaal ik wil ook het grote cricut hebben maar heb helemaal geen info welke het beste is ik wil het ineen keer goed kopen waar kan ik het beste kopen in nederland en goedkoop natuurlıjk alvast bedankt

23

Wat bedoel je met 'de beste?' De beste winkel om hem te kopen of de beste machine?

Er zijn 2 machines geschikt voor fondant & marsepein.. de cricut cake en de cricut cake mini..

En waar je hem kunt kopen... nou hier:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -4762.html

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

ik bedoel met het beste welke het meeste functie heeft en is het mogelijk om namen te snijden wat je wılt

25

dat kan met allebei, ligt aan de cardridges en die passen op allebei.

qua functies maakt het volgens mij niet uit :think: bommeltje weet jij dat?

zelf heb ik gekozen voor de grote, dan kun je meer tegelijk uit laten snijden en ook een lange rand met de lange snijmat die je erbij kunt bestellen.

groetjes, Diana