51

Re: Simply Chic

me mond valt open wauw

52

nu schoten er weer allerlei dingen door mijn hoofd om hier neer te zetten, maarja, dat was niet zinnig genoeg voor op dit forum en niet iedereen leest zoals wij dat wel eens bedoelen :lol:
dus ik hou het op aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh en ooooooooohhhhhhhhhhh en gaaaaaaaaaaaaaffffffffff!!!!!!!!!! is dat goed???? :lol:
het is weer een waanzinnige taart in echte crunchies kleuren!!! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

53

Op het forum???! Kijk....daar word ik blij van, want die heb ik dus op hyves gemist! Waanzinnig mooi weer, wijffie!
Heel origineel met deze details, kleuren, dusten, en natuurlijk het randje en de mild dieje hebt gebruikt.  :thumb:

Groet, Jolanda

54

Wow...  :Y
Mooi kleuren ook!!  :thumb:

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

55

Het is een prachtige, chique taart. :thumb:
De kleuren, details, eigenlijk alles vind ik super.

56

Prachtig!!! En nu blijven posten!!

groeten, Bianca
TAART in huis

Prachtige taart!  :thumb:

De kleuren, de decoratie, de eenvoud en de orginaliteit maken deze taart fantastisch!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

58

Echt super mooi!! Heb natuurlijk gelijk 'even' op je hyves gekeken, wat maak jij ongelofelijk mooie taarten!!!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden....tot je ze uitvoert (Loesje)

59

Wat een geweldige taart :)

taarten maken word  steeds leuker!

60

Wat een fantastische taart zeg!!! Hoe heb je dat kroontje zo gemaakt?

heerlijke taartgroetjes van Brenda

61

Heeeeeelemaal geweldig vind ik 'm. Ik hou ook heel erg van die "oudmetaal" look. Het reliëf dat je voor de band en het kroontje hebt gebruikt, is ook prachtig.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

62

Wow!! Die is echt heel erg mooi!!

Aan de ene kant vind ik dat je dit soort kunstwerken vaker mag showen. Aan de andere kant ga ik me dan alleen maar nog meer een beginnende prutser vinden!
Mja... daar zet ik me wel overheen!!!

63

super prachtig en stijlvol !!!!!

64

....eh....tsja wat moet ik hier allemaal op zeggen...

nogmaals thanx voor de complies, ik zou er bijna verlegen van worden maar stiekem vind ik het natuurlijk geweldig dat jullie hem zo gaaf vinden...ik vond hem nl ook erg gaaf hihihi

:)

Wauw Mo!! Echt weer een kunstwerk zoals gewoonlijk!
Fijn dat Jane je heeft kunnen overtuigen :)
Je taarten zijn echt te mooi om niet te posten, waanzinnig!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

66

Prachtige taart!

Ik had het al op je Hyves gezet, echt het is een TOPPERJE :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

68

'Leuk' is hier eenunderstatement! Hij is geweldig! Super kleuren, heel chique!
Met welke mat of roller heb je die randen gemaakt?

Groetjes, Myriam

69

Waanzinnig!! super mooi!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

70

heel bijzonder!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

71

Wauwie!

72

Hij is echt zoooo gaaf !!!

Groetjes, Conny

73

Echt heel erg mooi!!

74

Prachtig!

75 Laatst bewerkt door Mimi07 (28-10-2011 09:22)

crunchie schreef:

Hoi allemaal.
Zoals jullie al weten ben ik niet zo van het posten, maar na heleboel bedreigingen van Jane dat zij het anders weer ging doen dacht ik: ok waarom ook niet  :)

Deze taart heb ik gemaakt voor mijn jarige vriendin.
Het is biscuit, getrempeerd met creme de cassis likeur, gevuld met kwark-yoghurt-frambozenbavarois en verse frambozen en aalbessen.

http://94.100.127.193/1428000001-1428050000/1428017501-1428017600/1428017509_6_Wj6n.jpeg

http://94.100.127.193/1428000001-1428050000/1428017501-1428017600/1428017502_6_Rosr.jpeg

http://94.100.121.137/1428000001-1428050000/1428017501-1428017600/1428017507_6_L4ma.jpeg

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Monika...eh crunchie.

Hihi, bedreigingen...waar heb je het over, hmmm  ;)  O-),  de aanhouder wint en ik ga lekker door met dreigen, la-la-la-la-la  :lol:, de taartenmaffia is watching you girl  :lol:  :P (mis nog zo'n smiley om m'n standpunt te verduidelijken hihi...). En had ik je al gezegd hoe wauuwiie ik je taart vind lieverd  :thumb:  O-), ongelooflijk  :Y, ik kan er maar niet over uit hoe je het weer voor elkaar krijgt hihi !!!!!!

En ow ja, vergeet ik bijna nog te zeggen dat je logo ook echt geweldig issss  :thumb:   :Y , super!!!!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl