Re: Simply Chic
me mond valt open wauw
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Simply Chic
me mond valt open wauw
nu schoten er weer allerlei dingen door mijn hoofd om hier neer te zetten, maarja, dat was niet zinnig genoeg voor op dit forum en niet iedereen leest zoals wij dat wel eens bedoelen
dus ik hou het op aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh en ooooooooohhhhhhhhhhh en gaaaaaaaaaaaaaffffffffff!!!!!!!!!! is dat goed????
het is weer een waanzinnige taart in echte crunchies kleuren!!! 
Op het forum???! Kijk....daar word ik blij van, want die heb ik dus op hyves gemist! Waanzinnig mooi weer, wijffie!
Heel origineel met deze details, kleuren, dusten, en natuurlijk het randje en de mild dieje hebt gebruikt. 
Wow...
Mooi kleuren ook!! 
Het is een prachtige, chique taart.
De kleuren, details, eigenlijk alles vind ik super.
Prachtige taart!
De kleuren, de decoratie, de eenvoud en de orginaliteit maken deze taart fantastisch!
Echt super mooi!! Heb natuurlijk gelijk 'even' op je hyves gekeken, wat maak jij ongelofelijk mooie taarten!!!!
Wat een geweldige taart 
Wat een fantastische taart zeg!!! Hoe heb je dat kroontje zo gemaakt?
Heeeeeelemaal geweldig vind ik 'm. Ik hou ook heel erg van die "oudmetaal" look. Het reliëf dat je voor de band en het kroontje hebt gebruikt, is ook prachtig.
Wow!! Die is echt heel erg mooi!!
Aan de ene kant vind ik dat je dit soort kunstwerken vaker mag showen. Aan de andere kant ga ik me dan alleen maar nog meer een beginnende prutser vinden!
Mja... daar zet ik me wel overheen!!!
super prachtig en stijlvol !!!!!
....eh....tsja wat moet ik hier allemaal op zeggen...
nogmaals thanx voor de complies, ik zou er bijna verlegen van worden maar stiekem vind ik het natuurlijk geweldig dat jullie hem zo gaaf vinden...ik vond hem nl ook erg gaaf hihihi

Wauw Mo!! Echt weer een kunstwerk zoals gewoonlijk!
Fijn dat Jane je heeft kunnen overtuigen 
Je taarten zijn echt te mooi om niet te posten, waanzinnig!!
Ik had het al op je Hyves gezet, echt het is een TOPPERJE 
'Leuk' is hier eenunderstatement! Hij is geweldig! Super kleuren, heel chique!
Met welke mat of roller heb je die randen gemaakt?
heel bijzonder!
Wauwie!
Hoi allemaal.
Zoals jullie al weten ben ik niet zo van het posten, maar na heleboel bedreigingen van Jane dat zij het anders weer ging doen dacht ik: ok waarom ook niet![]()
Deze taart heb ik gemaakt voor mijn jarige vriendin.
Het is biscuit, getrempeerd met creme de cassis likeur, gevuld met kwark-yoghurt-frambozenbavarois en verse frambozen en aalbessen.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Groetjes Monika...eh crunchie.
Hihi, bedreigingen...waar heb je het over, hmmm
, de aanhouder wint en ik ga lekker door met dreigen, la-la-la-la-la
, de taartenmaffia is watching you girl
(mis nog zo'n smiley om m'n standpunt te verduidelijken hihi...). En had ik je al gezegd hoe wauuwiie ik je taart vind lieverd
, ongelooflijk
, ik kan er maar niet over uit hoe je het weer voor elkaar krijgt hihi !!!!!!
En ow ja, vergeet ik bijna nog te zeggen dat je logo ook echt geweldig issss
, super!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Simply Chic