26

Re: Candy Melts smelten niet?

Maar dat is toch niet in kleurtjes verkrijgbaar??? En ik wil nou juist iets met kleurtjes doen. Of kun je dat met de Wilton Icing colours gewoon kleuren?

Groetjes, Tessa

27

ik had tot een maand of 2 geleden ook nog nooit van callebaut gehoord, dus heb alle zakken candymelts in huis.
maar het wordt niet dun inderdaad. vooral de gele is drama bij mij.
alleen de bruine met mintsmaak is wel dunner!

ik ga even op zoek naar dat spul, want vind het wel erg leuk en lekker om vormpjes en lollies te maken.

28

kerkvliet schreef:

Maar dat is toch niet in kleurtjes verkrijgbaar??? En ik wil nou juist iets met kleurtjes doen. Of kun je dat met de Wilton Icing colours gewoon kleuren?

Je kunt het grwoon kleuren. Maar dan moet je natuurlijk niet de pure chocolade nemen ;)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

29

Carin schreef:
kristien schreef:

neen, het is geen grapje hoor Carin. Maar ik vond het gewoon grappig hoe je ervan uitgaat dat iedereen het kent.

Ik ging daar inderdaad gewoon van uit ja :o. Het is een vrij bekend goedje, en de webshop heeft het ook (weliswara in kleine zakjes, ikzelf koop altijd zakken van 2,5 kilo). Maar misschien is het in Belgie minder bekend of zelfs onbekend? Jullie zijn h

biebke schreef:

Hallo,

Als je candy melts wilt verdunnen kun je er het beste mycryo bijdoen. Dit doe ik ook altijd, en dan werken ze super!

Hallo, Waar kan ik mycryo kopen?

Groetjes Yvonne

31

eh.... ik denk dat dat iets is wat ze 3 jaar geleden gebruikten?......

voor nu beetje crisco of zonnebloemolie zou ik zeggen.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

32

Gewoon even googlen :) Dit is een topic uit de oertijd, Biebke is hier niet eens meer lid..

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

33 Laatst bewerkt door Mirjam5 (23-10-2011 16:37)

nou ik heb gegoogled hoor. en ik ben er nu achter dat het nog steeds bestaat :Y het is cacaoboter in poedervorm. weer wat geleerd :D lijkt me wel goed spul! Alleen weet ik dus niet waar het te koop is ;)

edit: hihi, eerst googelen en dan de rest van het topic lezen. Stond het ook gewoon in. Ach ja, houdt me van de straat zullen we maar zeggen :+

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Berichten [ 26 tot 33 van 33 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Candy Melts smelten niet?