Joyce84 schreef:Lori schreef:Wat een prachtige taarten! Ook in je andere parade trouwens (wat een productie!), maar deze bovenste met Dikkie dik is echt geweldig!
Ze zijn inderdaad ook mooi strak geworden en ik vind het superleuk dat je (al was het maar een heel klein beetje) iets aan mijn verhaal gehad hebt!
Wat een mooie '3' op de dikkie dik-taart. Wat is dat voor uitsteker??
Je manier van werken is super en vooral duidelijk uitgelegd.. maar ik denk dat ik na 2,5 jr heel vast geroest zit in mijn eigen manier van werken... Zelfde met afsmeren met ganache, werkt geweldig en krijg mijn taarten strakker, maar ga toch altijd weer terug na mijn vertrouwde werkwijze.. Maar vooral jou stukje van t afsmeren met spuitzak dat is voor mij de truuk om net dat stukje extra strakheid te krijgen... Dus maw super bedankt!!!!!!!
De 3 is van een cijfer setje van patchworkcutters...

Ik snap je helemaal! Dat heb ik inderdaad ook met ganache. Heb het een paar keer gedaan, ging prima, maar ik houd me toch bij de bc.
Uiteindelijk zijn er ook 1000 manieren van werken en iedereen bereikt op zijn/haar eigen manier de strakste taarten. Ik denk ook niet persé dat mijn manier DE strakke taarten oplevert. Je moet er vooral handigheid in krijgen.
Maar ik denk dat het vooral voor beginners wel fijn is om een compleet verhaal van A tot Z te hebben. Als beginner wilde ik ook het liefst weten welk merk paletmes (bij wijze van ...
) die goeie taartenmaaksters gebruikten...
Maw, in het begin is het gewoon handig om zoveel mogelijk info te hebben. Daarna vind je vanzelf je eigen weg en methode wel.
Oh ja... En die patchworkcutter met die cijfers is leuk!