Onderwerp: fondant
ik ga samen met een kennis een taart maken maar nu gaan we marsepein gebruiken om hem te bekleden en ze heeft per ongeluk fondant gekocht voor het puzzelplaatje is dit wel lekker kan dit ?
groetjes patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ga samen met een kennis een taart maken maar nu gaan we marsepein gebruiken om hem te bekleden en ze heeft per ongeluk fondant gekocht voor het puzzelplaatje is dit wel lekker kan dit ?
groetjes patricia
tuurlijk!!
Een puzzelplaatje maak je altijd van marsepein.....
Je kunt dit veel beter verwerken in een puzzelplaatje dan fondant. Fondant wordt te snel hard (marsepein wordt niet hard) en kan haast niet meer netjes tegen elkaar geschoven worden. Sorry, maar alleen met marsepein krijg je een mooi resultaat......
Een puzzelplaatje maak je altijd van marsepein.....
Je kunt dit veel beter verwerken in een puzzelplaatje dan fondant. Fondant wordt te snel hard (marsepein wordt niet hard) en kan haast niet meer netjes tegen elkaar geschoven worden. Sorry, maar alleen met marsepein krijg je een mooi resultaat......
oh echt??
das nieuw voor mij!
ik maak t gewoon van fondant....
Ja hoor dit kan prima. Fondant of marsepein is meer persoonlijke smaak denk ik.
ik werk ook veel liever met fondant dan marsepein...gewoon omdat dit toch altijd net íets fijner van structuur is.
Maar smaken (en technieken) verschillen. Of jij fondant ook echt lekker vindt, dat kan ik ook niet bepalen
ik vind het zelf fijner met marsepein maar ze had al fondant gekocht. het wordt een groene taart met de boerderijdieren van marsepein
het kan wel met fondant hoor,
maar als Annelies zegt dat marsepein beter is geloof ik dat direct
Dat ben ik wel eens met Koekiemonster wat betreft Annelies Denk dat ik de volgende keer het ook maar eens ga proberen met marsepein dan.
Niet alle fondant hardt toch uit?
ik heb net even het tabel nagekeken en als het goed is houden we nog over van de kilo marsepein dus dan doe ik het met marsepein bedankt allemaal.
Ik puzzel ook wel met fondant hoor, wordt ook heel netjes.
Voordeel van marsepein is dat de onderdeeltjes makkelijker aan elkaar blijven plakken. Het is dan eenvoudiger om je gepuzzelde plaatje op de taart te leggen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant