1

Onderwerp: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Lieve taartenliefhebbertjes,

Als ik iets zoek met de zoekmachine moet ik altijd alles aanvinken.
Is er een mogelijkheid dat je per sectie alles kan aanvinken?

Mierzoete kusjes,

Keeekie.

2

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Uuuh ja, snap niet helemaal wat je bedoeld, je kan toch gewoon de categorie die je nodig hebt aanvinken ??

3

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Ik denk dat je bedoelt dat je bijv. in een keer alle parades kan aanklikken ipv per stuk aanvinken? Dat zou idd best wel eens handig zijn.  :Y

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

4

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

En kan er een mogelijkheid komen, net als bij het aangeven of je zoekopdracht in alleen bericht of alleen onderwerp enz moet voorkomen, om op die manier te kiezen voor in welk forum je wilt zoeken. Met een iPad en/of iPhone kan je nl niet scrollen en laat ik die nou net hebben maar kan daardoor dus geen gebruik maken van de zoekfunctie, erg jammer vind ik dat.

5

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Zoeken via google? Zeker ook makkelijk als je niet weet in welke rubriek je zou moeten/kunnen zoeken.

Type dan google in: deleukstetaarten.nl en daarachter waar je op wilt zoeken en je krijgt de resultaten in alle rubrieken zonder een vinkje te hoeven zetten  ;)
En zonder te hoeven scrollen, dus ook een oplossing voor de i-users.

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Met een iPad kun je wel scrollen in dat vakje hoor. Even met twee vingers naast elkaar eroverheen gaan dan scrollt hij wel. Doe zelf nl alles met de iPad. Weet alleen niet of dat ook werkt bij de iPhone

Groetjes Petra

7

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Scrollen via ipad:

2 vingers tegelijkertijd in dat frame en dan tegelijkertijd omhoog bewegen. Even oefenen maar werkt echt.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

8

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Wahaha tegelijk

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

9

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

@taartjejanssen, te gek, meteen even uitgeprobeerd en het werkt, ook met de iPhone. Niet heel makkelijk maar het werkt ! Weer wat geleerd ;-)

Mocht er toch een as passing mogelijk zijn blijft het makkelijker om het op de andere manier te kunnen doen, maar dus niet Meer noodzakelijk ! Jippie  :thumb:

10

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Ook jij bedankt Henriëtte !  :thumb:

11

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

Hoewel ik snap dat het als gebruiker soms lijkt dat het maar om kleine dingen gaat, is dit het dus echt niet. Aanpassingen aan de zoekmachine zijn gewoon programmeertechnisch gezien een hele kluif.

Ik wil - ja nog steeds  :rolleyes:  - nieuwe forumsoftware. Met het geld dat we op de beurs bij elkaar hebben kunnen brengen is dat weer een stukje dichter bij. Maar nu nog wel even zoeken naar tijd om iemand te vinden die het voor me kan doen. Want zelf heb ik er gewoonweg de tijd niet voor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Re: Zoekfunctie ietwat aanpassen

SweetTooth schreef:

Ik denk dat je bedoelt dat je bijv. in een keer alle parades kan aanklikken ipv per stuk aanvinken? Dat zou idd best wel eens handig zijn.  :Y

Ja dit bedoel ik :).

@ Marianne ik snap heel goed dat het een heel gedoe is met het forumboard enzo, dus vandaar is het een tip :)

Je hebt op dit forum niet veel topics die echt 50 pagina's bevatten, maar misschien een functie dat je alleen op dat topic naar bepaalde woorden kan zoeken?

Groetjes en succes mocht het ooit mogelijk zijn om het in te voeren is het alleen maar handig en tot die tijd kunnen we ook gewoon gezellig zoeken met wat extra aanvinkwerk :D