26

Re: breedte inbouwoven, snap er niks meer van

sjackie die probleem ken ik.....als ik ook iets in me kop heb moet ook liefst meteen...vaak precies op moment dat me vriendlief voor bank wil hangen en voetbal wil kijken  O-)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

27

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ikea hanteert gewoon standaard keukenmaten hoor.

Meer dat elke keukenfabriekant zijn eigen maat heeft zodat je altijd alles bij dezelfde zaak móet halen, soms zijn ze 59,7 breed soms 60,1.. de kastjes zijn ook in hoogte varierend tussen de 89 en 91 cm... Erg irri.. maar meestal is de apparatuur wel universeel

28

Ik heb een Ikea keuken +oven dus ik heb even gemeten. De buitenkant is 59cm en  de binnenkant (nog geen)56 cm.

29

Manlief wou uiteindelijk toch mee (en echt, heb niet lopen zeuren) en heb een nieuwe oven!
Moet nog een stekker aan, dus kan hem helaas nog niet proberen.
Maar idd zit er toch een klein frontje op wat precies op de randen van het kastje valt en de rest valt netjes erin :)

30

sjackie schreef:

Manlief wou uiteindelijk toch mee (en echt, heb niet lopen zeuren) en heb een nieuwe oven!
Moet nog een stekker aan, dus kan hem helaas nog niet proberen.
Maar idd zit er toch een klein frontje op wat precies op de randen van het kastje valt en de rest valt netjes erin :)

kijk! dat is mooi. Hopen dat je snel lekker kan gaan bakken in je nieuwe oven.  :D

31

super en heel veel bakplezier met je nieuwe oven

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

32

Thanks!
Hopelijk kan ik er morgen een stekker aanzetten en aan de bak!