Onderwerp: Minitaartjes met mini-lussenstrikjes, een vliegtuigje en fototaart
De opdracht voor de minitaartjes heb ik via iemand anders gekregen. Ik heb iemand leren kennen in Brescia die ook dit soort taarten maakt en haar eigen winkeltje midden in het centrum heeft, mèt werkruimte in zicht voor winkelend publiek. Zò leuk!
Maar ze heeft het nogal druk ermee en nadat ze mijn taarten op facebook had gezien vroeg ze of ik af en toe wat opdrachten van haar over wil nemen. Tùùùùrlijk!
POEH HEEEEEE
Diep respect voor iedereen die regelmatig van die prachtige (STRAKKE) minitaartjes maakt!! Wat een werk zeg!
Ik wist het van tevoren (tenminste, dat had ik zo ingeschat) dus daar heb ik mijn prijs ook wel op bepaald (ik had dit nog niet in mijn portfolio en dus prijslijst staan).
Maargoed, ik heb er veel van geleerd (en we hebben er komende tijd iets van 25 niet-door-de-keuring-gekomen-minitaartjes te eten als toetje), dus voor een eventuele volgende keer ben ik er klaar voor...
Gevuld met aardbeienjam en overgoten en afgesmeerd met melkchocolade ganache
En verder nog een taartje voor een vriendin die als stewardess werkt en een etentje had met collega's:
En de taart voor de laatste dag van het seizoen, hier in ons restaurant. Voor het eerst mijn foodprinter geprobeerd (coooool ding) en verder vrij makkelijk maar wel heeeel lekker gedecoreerd: