1

Onderwerp: Minitaartjes met mini-lussenstrikjes, een vliegtuigje en fototaart

De opdracht voor de minitaartjes heb ik via iemand anders gekregen. Ik heb iemand leren kennen in Brescia die ook dit soort taarten maakt en haar eigen winkeltje midden in het centrum heeft, mèt werkruimte in zicht voor winkelend publiek. Zò leuk!

Maar ze heeft het nogal druk ermee en nadat ze mijn taarten op facebook had gezien vroeg ze of ik af en toe wat opdrachten van haar over wil nemen. Tùùùùrlijk!

POEH HEEEEEE
Diep respect voor iedereen die regelmatig van die prachtige (STRAKKE) minitaartjes maakt!! Wat een werk zeg!
Ik wist het van tevoren (tenminste, dat had ik zo ingeschat) dus daar heb ik mijn prijs ook wel op bepaald (ik had dit nog niet in mijn portfolio en dus prijslijst staan).

Maargoed, ik heb er veel van geleerd (en we hebben er komende tijd iets van 25 niet-door-de-keuring-gekomen-minitaartjes te eten als toetje), dus voor een eventuele volgende keer ben ik er klaar voor...

Gevuld met aardbeienjam en overgoten en afgesmeerd met melkchocolade ganache
http://94.100.114.70/1423400001-1423450000/1423417001-1423417100/1423417030_5_hJa2.jpeg

En verder nog een taartje voor een vriendin die als stewardess werkt en een etentje had met collega's:
http://94.100.121.233/1415850001-1415900000/1415877901-1415878000/1415877911_5_yQvE.jpeg

En de taart voor de laatste dag van het seizoen, hier in ons restaurant. Voor het eerst mijn foodprinter geprobeerd (coooool ding) en verder vrij makkelijk maar wel heeeel lekker gedecoreerd:
http://94.100.114.3/1423400001-1423450000/1423419001-1423419100/1423419030_5_qgYJ.jpeg

2

Re: Minitaartjes met mini-lussenstrikjes, een vliegtuigje en fototaart

Super zeg vooral de kleine mini taartjes vind erg mooi geworden, je andere taarten zijn natuurlijk ook leuk.

Leuke taartjes! Maar wat een weeeeerk! Pfff.....
De onderste ziet er inderdaad wel erg lekker uit  :thumb:

4

OOooooo, wat een werk die minitaartjes....maar wat zien ze er geweldig uit!!! :thumb:  :thumb:  En dan al die kleine lusjes voor de strikken....super gedaan. (leuk joh, dat je extra opdrachten kan krijgen van dat winkeltje)

En dat vliegtuigje...daar ben ik helemaal verliefd op....wat een schatje.

Wow wat een werk zal dat geweest zijn zeg al die strikken, ze zien er in ieder geval super uit en de taartjes zijn weer "Loristretto" :+
En ik vind die kleine taartjes moeilijker te bekleden dan bijv een 20cm taart

Je vliegtuigje is ook super!!

6

Ziet er allemaal weer geweldig uit en idd wat een werk  :thumb:

7

Heel erg mooi gedaan!!!!! Kan me voorstellen dat dit heel wat werk was, niet alleen die taartjes maar ook nog op elke een strik. Respect!!!!!

super leuk die mini taartjes,welke maat zijn ze?
en dat vliegtuige is echt te gek wat een liefie

9

Stuk voor stuk super!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

10

Mooi zeg, vooral die mini taartjes, kun je me vertellen wat voor maat het is.

11

Wat een supertaarten weer! En ben erg onder de indruk van je minitaartjes!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

12

Oh wat leuk! De hoeveelheid werk per taartje schrikt mij wel een beetje af, maar als ik dit zie ga ik toch eens kijken wat een geschikte gelegenheid is om minitaartjes te gaan maken! Ontzettend schattig en chiq!

En het vliegtuigje, ook zo'n schatje! Ik hoor er gelijk zo'n lief kinderstemmetje bij!

En die laatste... daar had ik wel een hapje van willen proeven

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Wauw je minnie taartje zijn werkelijk prachtig!
Wat een werk!!!!! :thumb:

14

wat een prachtige taarten weer! je minitaartjes en strikken zijn echt geweldig, en je vliegtuigje om meteen verliefd op te worden!
en dan die onderste, mmmmmmmmmm

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

15

Wauw, zoals altijd heel mooi, maar die minitaartjes, echt supersupergaaf !!

Groetjes, Conny

16

Bedankt voor de lieve reacties!!

joci schreef:

Mooi zeg, vooral die mini taartjes, kun je me vertellen wat voor maat het is.

Ze zijn ongeveer 6 cm doorsnee. Ze lopen iets schuin, van 5,5 naar 6,5 cm ongeveer.

Ik heb speciaal voor deze opdracht de bakpan voor 16 minitaartjes gekocht, van Silverwood. Maar die zijn 5 cm doorsnee. Ik dacht, met de ganache en fondant komen we dan wel op 6 cm.
Maar de biscuitjes die eruit kwamen waren ietsje ingekrompen en dus maar 4 cm doorsnee! Dat was wel heel klein!

Toen een vierkante taart gebakken en daar rondjes (5,5 cm)uitgestoken, maar dat werd echt allemaal schots en scheef, hoe voorzichtig ik ook werkte.

Als laatste deze vormpjes erbij gepakt. We gebruiken deze voor de 'pannacotta' deserts in ons restaurant.
Ik vond het jammer dat ze niet recht zijn van vorm, maar het gaf wel het beste resultaat. En uiteindelijk, nu ik ze zo bij elkaar zie, vind ik de vorm ook niet meer zo gek.

17

dank je voor de uitleg, ik vind het nog steeds mooi, simpel, eenvoudig en lief mijn smaak dus  :lol:  :lol:  :lol:

18

Zoooooooo, wat een werk !! Pracht plaatje met al die strikken op de kleurrijke taarten.

Groet, Jolanda

19

wauw, geweldig die mini taartjes! De rest ook trouwens!

20

Bij sommige namen moet ik gewoon kijken waaronder jou naam en ja zoals gewoonlijk weer helemaal super wat gaaf al die minitaartjes zo bij elkaar  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

21

Mooi Lori !

Bij dat winkeltje in Brescia ben ik ook geweest !

Heb er zelfs een paar foto's gemaakt.

Christine.

22

Respect voor je minitaartjes..ziet er geweldig uit...ook de andere zijnweer perfect en mooi zoals gewoonlijk ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

23

http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley545.gif

Ongelooflijk knap, die kleine taartjes! Diep respect!

En je vliegtuigtaartje is ook geweldig!

Wat mooi!!! En die strikken echt super!!

Groetjes van Nicole!!