1

Onderwerp: Hoezo uit de hand gelopen hobby??? ;)

Wat begon met een verzoek voor een 30 persoons bruidstaart, eindigde met 200 bruidscupcakes ! Geweldig leuke opdracht voor een hartstikke leuk stel, maar jeetje, wat een werk zeg. Niet alleen de hobby loopt uit de hand, ook de grootte van de bestellingen :D. De helft chocolate mudcakes, de helft vanille cupcakes, en dan gedecoreerd met marsepein, of ganache, of vanillecreme, of candymelts. Als het goed is zijn ze inmiddels al lang opgegeten, ik ben wel benieuwd :).

Even de diverse soorten op een standaard
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidscupcakesPatriciaDirk-0001.jpg

Zo zag mijn aanrecht er vanmorgen uit  :rolleyes:
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidscupcakesPatriciaDirk-0008.jpg

En het totaalplaatje op locatie
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/bruidscupcakesPatriciaDirk-0012.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Hoezo uit de hand gelopen hobby??? ;)

Wauw, dat ziet er geweldig uit!

Ik droom zelfs over taart!

3

prachtig!

4

Inderdaad heel veel werk, maar het ziet er echt super en ook heel lekker uit  :thumb:

5

wow, ziet er geweldig uit !

6

Ziet er wel top uit! hoelang ben je ermee bezig geweest?

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

7

euh.... uren? ;) Veel uren voor de marsepein decoratie, daarnaast het bakken natuurlijk, want de chocolade cakejes zijn chocoalte mudcakes en dat kost toch meer tijd dan gewone vanille of chocolade cakejes. Daarnaast was de chocolade niet goed gesmolten, dus ik had telkens stukjes in mijn ganache die de spuitmond verstopten,grr... maar het was superleuk om te doen, al ben ik blij (nu) dat het klaar is :)

Groetjes, Conny

8

Heel erg mooi! Top gedaan! :thumb:

Groetjes Heleen

9

Ze zien er prachtig uit

10

200 stuks is inderdaad een behoorlijke hoeveelheid (werk), maar wat ziet het er leuk uit. Geweldig opgezet op de laatste foto, daar doe je het voor toch ?!  :Y

11

Wauw Conny wat een werk! Maar ze zijn prachtig! Neem aan dat het bruidspaar dat ook vind!

Enjoy!

12

Wat een werk zeg maar wel een schitterend resultaat. Enne, heb je ook al het gevoel dat je huis een beetje aan de kleine kant wordt door een 'zwaar-uit-de-hand-gelopen-hobby'!?

Groet'n Connie

13

zo dan  :thumb:

je moet nou toch wel lamme armpjes en vingers hebben van al dat geknutsel

stoer hoor zoveel  :Y

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

14

Ziet er goed uit !! :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

15

heel erg mooi, vooral de laatste foto

16

Heel mooi gedaan, ziet er TOP uit op de laatste foto  :thumb: