Onderwerp: kitchenaid in de aanbieding bij de Sligro
Kitchenaid is in de aanbieding bij de Sligro. Wel voor 399,00 excl. btw.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kitchenaid in de aanbieding bij de Sligro
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kitchenaid is in de aanbieding bij de Sligro. Wel voor 399,00 excl. btw.
Is wel de Heavy Duty, de K5!
Ik twijfel nog steeds tussen deze, de kleinere Artisan of een Kenwood.
En dan bestaat er ook nog een Kitchenaid Classic... pffffffffffff.
Welke moet je toch kiezen?
ik heb de Heavy Duty, ben er erg blij mee, vind m lekker stoer en professioneel, al ben maar een hobbybakster, maar al zeker 30 jaar, dat dan wel weer...
hiervoor Kenwood chef major gehad, super ding ook.
En wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de Heavy Duty en de Artisan? Het wattage is iets hoger en je plaatst de kom anders in de machine? Is dat laatste een voordeel?
Wel een lage prijs overigens want als je hem in Nederland al kan kopen kost die minimaal €600. Helaas geen Sligro pas en als mijn vrouw mag kiezen moet het een rode worden
een k5 kan meer omdat ie een betere motor heeft en is minder fragiel omdat ie alleen een lift heeft die beweegt ipv ook nog een klapkop.
het voordeel van die lift is dat je je beslagkom ook nog omlaag kan doen (als er bv toch best veel inzit) en er evt iets onder kan doen wat verwarmt, als je dat bij een artisan doet word je hele KA warm
hij is zeker goed geprijsd en ik vind de k5 duizend keer fijner dan de artisan maar ik heb t geld er niet voor.. maar staat zeker op mijn lijst.
hij bestaat overigens wel in t appelrood maar alleen in amerika en die werken hier niet
hij is zeker goed geprijsd en ik vind de k5 duizend keer fijner dan de artisan maar ik heb t geld er niet voor.. maar staat zeker op mijn lijst.
Maar je hebt er wel mee gewerkt?
Zijn die kommen dezelfde als de Artisan? Lijkt me niet zo te zien maar ik vraag het omdat ik wil weten of de 'flexiklopper' er in past. Overigens zie ik nu in het boekje van Kitchenaid met prijslijst dat hij er in het wit en keizerrood is (respectievelijk de 5kpm5ewh en 5kpm5eer) met één kom en in het wit en matgrijs (respectievelijk de 5kpm50ewh en 5kpm50egr) met twee kommen.
In ieder geval is de adviesprijs €642,-
Hmmmm, toch maar eens kijken of ik een Sligropas kan vinden!
ja ik werk er best vaak mee, we hebben er 1 op school (de rest hobarts en 1 bear varimixer) en op mn werk hebben we een k5.
volgens mij zijn die kommen iets anders want die artisan moet je vastdraaien dus hebben ze groeven aan de onderkant en die hebben die oogjes niet aan de zijkant om m in die lift te klikken zegmaar.
de kloppers zijn wel universeel...
die grijze en rode verkopen ze volgens mij niet in de benelux, heb ik kitchenaid al ooit over gemaild omdat ik graag een grijze wilde..
Ik heb ook een soortgelijke kitchenaid als de K5 (de pro6), maar dan met een 6.3 l mengkom. Ben zeer tevreden. Je merkt gewoon dat er kracht in de motor zit, maakt niet uit wat er in de kom zit, moeiteloos mengt ie!
Ik twijfel nu heel erg welke mixer ik zou kopen. Ik wilde eerst de artisan kopen maar nu de Sligro deze in de aanbieding heeft is deze toch ook wel heel intressant.
Kloppen jullie er ook een kwart litertje slagroom mee of moet je er veel meer in doen, wil het een beetje werken?
Is de klopper bij de KA ook in hoogte verstelbaar? Ik heb gelezen dat dat bij de Kennies wel is, zodat ie mooi langs/over de bodem schraapt.
ik gebruik voor een pakje slagroom een handmixer...daar gaat mijn KA niet voor aan!
@ErikT, de flexiklopper heb je echt niet nodig bij deze machine, die neemt zo alles al mee, super.
Ben inderdaad ook wel benieuwd of hij ook kleine hoeveelheden aan kan? Dus de kwart liter slagroom?
volgens zeggen wel, maar daarvoor pak ik snel mijn handmixertje even, hoef je die hele kom en klopper niet te wassen
Beetje overbodig idd om daarvoor je machine aan te zetten , daar is ie ook niet voor..
Beetje overbodig idd om daarvoor je machine aan te zetten , daar is ie ook niet voor..
bij mij gaat er alles in OOK een kwart liter slagroom, tja je zal maar alleen zo'n machine hebben en geen handmixer ofzo
Oeeeh. Zal ik toch net mijn oude Kenny naar het stort hebben gebracht! Hihi. Was van mijn vriend zijn oma, maar had het nu echt begeven. Was al 2 dagen driftig aan het zoeken naar iets nieuws. Nou dan deze maar gelijk halen.
Weet iemand of er een grotere mengkom onder kan?
Helaas, dit gaat hem voor mij niet worden. Geen uit te lenen Sligro-pasje te vinden in mijn netwerk.
Dan wordt het toch weer de haast eeuwige twijfel tussen de goedkopere KW Patissier (zolang die er nog is) of de KA Artisan.
Ik zit ook te twijfelen of ik de KA bij de sligro ga halen. Heb nu alleen npog maar een handmixer van tig jaar oud en ben bang dat die het niet lang meer volhoud.
(Oke, eerlijk... ik vind een KA gewoon super mooi )
Heb ook het idee/plan om meer dan alleen taartdeeg en cakebeslag te gaan maken en bijvoorbeeld zelf brooddeeg ed. Dus wil wel een goed apparaat aanschaffen.
Heb het hele forum al afgestruind naar ervaringen met Kitchenaids en Kenwoods maar weet gewoon niet wat ik kiezen moet.
Nu die aanbieding bij de sligro er is vind ik het wel de overweging waard om die aan te schaffen. Aangezien een KA classic dan nog duurder is.(of hebben jullie een adresje waar deze goedkoper te krijgen is)
En als ik toch voor een KW ga dan wordt het waarschijnlijk toch een "duurdere"versie. Moet alleen wel mijn vriend zo gek krijgen om m te halen bij de sligro aangezien hij een pas heeft
Ben benieuwd of er mensen zijn die de KA heavy duty gaan halen of al gehaald hebben!
ik heb hem, maar niet van de Sligro, wilde graag een antracietkleurige, en om ´m nou zelf ook nog te gaan verven...
maar ik ben er dolgelukkig mee, en het leuke van de HD is dat je er een schaal warm water onder kunt plaatsen, ideaal bij het biscuitbeslag
succes met de aankoop.
ze hebben die gezandstraalde antraciet ook bij de sligro zag k gister... maar wel 599 excl. ff sparen nog dus volgens mij moet er in die ook olie ofzo, zag een gaatje in de zijkant die de witte niet heeft en een druppeltje ergens naast staan
Wij (mijn man en ik) hebben ook lang getwijfeld of we een Kenwood of een Kitchenaid zouden gaan kopen.
Na veel gezoek op internet toch meer positieve verhalen gehoord over de Kitchenaid.
Uiteindelijk ook persoonlijk gehoord dat als je al een dure aanschaf moet doen, je beter nog even door kan sparen voor een kitchenaid.
Al met al nu heeeel erg blij met de kitchenaid.
Mijn man ook vooral, want die stond regelmatig voor mij te mixen.
Wij hebben de Kitchenaid gekocht in Zwolle, bij Oldenhof. We wilden het liever ophalen dan verzenden en aangezien het daar net koopzondag was, was dat ideaal. Verzenden kon overigens wel.
(www.kookwinkel.nl)
Ze hebben de Artisan ksm150 in de aanbieding. Ook de kleur rood, met gratis ijsmachine voor 490,-
Hoop dat je er wat aan hebt!
Ps. Ik heb wel een Sligro pas, maar weet niet waar je woont?
Is die aanbieding met de ijsmachine nu afgelopen? Ik zie het niet staan op de website?
Ik zie het inderdaad ook niet meer staan...
Misschien even bellen of het nog geldt?
Succes!
nope, het is op.
En dan te bedenken dat ik afgelopen woensdag in Zwolle was voor lego world....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kitchenaid in de aanbieding bij de Sligro