1

Onderwerp: wie heeft er ervaring met de cupcake maker

De cupcake maker van inventum is binnenkort te koop. Ik ben wel benieuwd naar dat apparaat. Zijn de cupecakes lekker. En smaken ze net als cupecakes uit de oven? Wie heeft ervaring met de cupecake maker?

2

Re: wie heeft er ervaring met de cupcake maker

Ben benieuw...! Bestron heeft er ook 1.. :Y

Mijn dochter had er ook een gekocht en die vindt het 3x niks. Terwijl ze het zelfde deeg maakt als wanneer ze het in de oven doet.
Zij dacht is makkelijk voor dochter die is 10 jaar maar dus niet. En het rijst ook niet zo mooi als in de oven.

4

Ik heb er 1 gekocht bij de wibra 15 euro. werkt perfect! wel mini cupcakes. Ik geef zelf kinderfeestjes en gebruik hem daarvoor.

De leukste kinderfeestjes op www.partykidzz.nl

Ik heb er ook een, voor 30 euro bij de Intratuin (inmiddels alweer ruim een jaar geleden)
Ik ben fan! Hij doet het goed, is makkelijk, de cakejes rijzen goed en het apparaat is gemakkelijk schoon te maken!

I just love cake!
Groetjes Laura

6

Laura's Cakery schreef:

Ik heb er ook een, voor 30 euro bij de Intratuin (inmiddels alweer ruim een jaar geleden)
Ik ben fan! Hij doet het goed, is makkelijk, de cakejes rijzen goed en het apparaat is gemakkelijk schoon te maken!

zijn dat dat ook kleine cakes of normale ?

ben nog op zoek naar een aparaat voor normale cakes

7

heb die van de kijkshop gekocht (en weer teruggebracht)

dit zouden geen kleine cupcake zijn (doorsnede 7 cm)

Maar de gewone cupcake papiertjes passen er niet in  :(
dus heb ik er niets aan.

dan heb je weer die kleine papiertjes nodig, en daar heb ik al een cupcakemaker voor

smaak is wel goed, en rijzen ook goed,

maar wat een crime om schoon te maken, bovenaan een soort ribbelrandje, waar het deeg in ging zitten.
nee niets voor mij, helaas

8

noukie1980 schreef:

Ik heb er 1 gekocht bij de wibra 15 euro. werkt perfect! wel mini cupcakes. Ik geef zelf kinderfeestjes en gebruik hem daarvoor.

Ik heb die van Wibra ook. Doe jij er gewoon cupcake papiertjes in? Ik weet namelijk niet zeker of dat wel kan. Ik heb het tot nu toe zonder gedaan, maar dat is na het bakken lastig schoonmaken.

9

Ik heb er vandaag 1 bij de sligro gekocht, lekkere mooie mini cupcakes. Zonder papiertje gebakken.

10

ik heb de mini cc van Bestron en ben er heel blij mee.
schoon maken is geen enkel punt. Papiertje er over en schoon.
Ik laat hem wel even afkoelen voor ik de volgende serie er in doe.
Er kunnen 8 stuks per keer in.Ook ik doe er papiertjes in. Die zaten
er ook bij.Niet zo bruin als in de oven, maar iets lichter,zeer luchtig
en lekker.Pas wel op met kinderen. Het apperaat wordt zeer warm.
Enig nadeel is , dat er geen aan/uit schakelaar aan zit.Dus dan
maar de stekker er telkens uithalen,of een klein verleng snoer er tussen met een knopje.
Ook hartige mini taartjes kunnen er in gemaakt worden.

To smile , is the way to help change the world.