1

Onderwerp: Baby-cupcakes

Vanavond gaan we op bezoek bij een vriendin die net zwanger is van haar 2e kindje. Daarom heb ik deze cupcakes gemaakt. Uiteraard blauwe en roze want we hebben natuurlijk nog geen idee wat het wordt!

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/311079_2195769648794_1083801053_32007192_387587560_n.jpg

2

Re: Baby-cupcakes

Wat schattig! Vooral de gezichtjes vind ik echt prachtig! Alleen weet ik niet of ik ze nou zou willen opeten ;)

3

leuk!

4

Leuk gedaan! Vooral de gezichtjes. Vind je 't goed als ik 't opsla?
Heb je voor de kinderwagen en het eendje een stempel of een uitsteker gebruikt?  :think:

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

5

Wat een scheetjes! Erg jammer dat ik bij mij in de familie- en/of vriendenkring geen baby's meer hoef te verwachten... :(

Gr.
Sandra

6

zien er schattig uit

7 Laatst bewerkt door miss shy (12-10-2011 08:33)

bakfanaat schreef:

Heb je voor de kinderwagen en het eendje een stempel of een uitsteker gebruikt?  :think:

Opslaan mag hoor!

Ja die kinderwagen en dat eendje zijn inderdaad van een stempelsetje van de action. Zitten trouwens nog meer dingen bij zoals een flesje en een babybeertje enz. Erg leuk en supergoedkoop (geloof 1 euro of zo)

8

schattig!

9

miss shy schreef:
bakfanaat schreef:

Opslaan mag hoor!

Ja die kinderwagen en dat eendje zijn inderdaad van een stempelsetje van de action. Zitten trouwens nog meer dingen bij zoals een flesje en een babybeertje enz. Erg leuk en supergoedkoop (geloof 1 euro of zo)

Bedankt! Ga binnenkort maar 'ns effe op zoek naar de stempels.  :)

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

10

Ze blijven schattig! mooie uitvoering;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!