Onderwerp: Baby-cupcakes
Vanavond gaan we op bezoek bij een vriendin die net zwanger is van haar 2e kindje. Daarom heb ik deze cupcakes gemaakt. Uiteraard blauwe en roze want we hebben natuurlijk nog geen idee wat het wordt!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby-cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanavond gaan we op bezoek bij een vriendin die net zwanger is van haar 2e kindje. Daarom heb ik deze cupcakes gemaakt. Uiteraard blauwe en roze want we hebben natuurlijk nog geen idee wat het wordt!

Wat schattig! Vooral de gezichtjes vind ik echt prachtig! Alleen weet ik niet of ik ze nou zou willen opeten 
leuk!
Leuk gedaan! Vooral de gezichtjes. Vind je 't goed als ik 't opsla?
Heb je voor de kinderwagen en het eendje een stempel of een uitsteker gebruikt? 
Wat een scheetjes! Erg jammer dat ik bij mij in de familie- en/of vriendenkring geen baby's meer hoef te verwachten...
Gr.
Sandra
zien er schattig uit
Leuk gedaan! Vooral de gezichtjes. Vind je 't goed als ik 't opsla?
Heb je voor de kinderwagen en het eendje een stempel of een uitsteker gebruikt?
Opslaan mag hoor!
Ja die kinderwagen en dat eendje zijn inderdaad van een stempelsetje van de action. Zitten trouwens nog meer dingen bij zoals een flesje en een babybeertje enz. Erg leuk en supergoedkoop (geloof 1 euro of zo)
schattig!
bakfanaat schreef:Leuk gedaan! Vooral de gezichtjes. Vind je 't goed als ik 't opsla?
Heb je voor de kinderwagen en het eendje een stempel of een uitsteker gebruikt?Opslaan mag hoor!
Ja die kinderwagen en dat eendje zijn inderdaad van een stempelsetje van de action. Zitten trouwens nog meer dingen bij zoals een flesje en een babybeertje enz. Erg leuk en supergoedkoop (geloof 1 euro of zo)
Bedankt! Ga binnenkort maar 'ns effe op zoek naar de stempels. 
Ze blijven schattig! mooie uitvoering;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby-cupcakes