Onderwerp: Zilver op T&T bij de toppers
Hallo allemaal,
Zaterdag heb ik, zilver gewonnen bij de taarttoppers op de T&T beurs 2011. Voor mij totaal onverwacht, het was mijn eerste wedstrijd en ik ben nog geen jaar bezig dus ik deed vooral mee voor het jury rapport zodat ik daar verbeterpunten uit kon halen en toen kwam tijdens de prijsuitreiking deze totaal geweldige en onverwachte verrassing.
Helaas zal bijna niemand van jullie hem in het echt heel gezien hebben want hij is bij de eerste lading mensen die naar boven gingen om te kijken, helaas al compleet kapot gemaakt door 2 kinderen die de poppetjes opgepakt hebben, de voetjes etc. afgebroken en zelfs (ik kon het niet geloven totdat ik het van meerdere mensen hoorde), gelikt hebben aan mijn mickey mouse.
Ik was in de totale stress 's ochtends de camera vergeten dus heb zelf geen foto's gemaakt en toen ik een toestel had gevonden bij één van de vele dames op de beurs, was hij inmiddels totaal geruïneerd dus ik heb op dit moment nog maar 1 foto van de site van T&T zelf van de hele topper dus nog geen detail foto's. Dus mocht je een foto hebben, graag!
En dit was hem dan, 20 jaar Disneyland Resort Parijs:

En nog een paar niet scherpe details met de mobiel die toevallig gemaakt zijn voor mij:

Hij is echt super leuk!

, dat maakte het op één of ander manier minder erg want ik wilde gewoon graag een jury rapport waar ik wat van kon leren en verbeterpunten uit kon halen. Het was natuurlijk pas mijn eerste wedstrijd en ik had echt niet verwacht überhaupt in de prijzen te vallen aangezien ik pas 9 maanden bezig ben en pas echt ben gaan boetseren, nadat ik bij wendy de assepoester jurk mocht maken ergens in juni.