1 Laatst bewerkt door taart van gout (10-10-2011 07:33)

Onderwerp: Zilver op T&T bij de toppers

Hallo allemaal,

Zaterdag heb ik, zilver gewonnen bij de taarttoppers op de T&T beurs 2011. Voor mij totaal onverwacht, het was mijn eerste wedstrijd en ik ben nog geen jaar bezig dus ik deed vooral mee voor het jury rapport zodat ik daar verbeterpunten uit kon halen en toen kwam tijdens de prijsuitreiking deze totaal geweldige en onverwachte verrassing.

Helaas zal bijna niemand van jullie hem in het echt heel gezien hebben want hij is bij de eerste lading mensen die naar boven gingen om te kijken, helaas al compleet kapot gemaakt door 2 kinderen die de poppetjes opgepakt hebben, de voetjes etc. afgebroken en zelfs (ik kon het niet geloven totdat ik het van meerdere mensen hoorde), gelikt hebben aan mijn mickey mouse.

Ik was in de totale stress 's ochtends de camera vergeten dus heb zelf geen foto's gemaakt en toen ik een toestel had gevonden bij één van de vele dames op de beurs, was hij inmiddels totaal geruïneerd dus ik heb op dit moment nog maar 1 foto van de site van T&T zelf van de hele topper dus nog geen detail foto's. Dus mocht je een foto hebben, graag!

En dit was hem dan, 20 jaar Disneyland Resort Parijs:

http://dl.dropbox.com/u/16125677/Zilveren%20topper.jpg

En nog een paar niet scherpe details met de mobiel die toevallig gemaakt zijn voor mij:

http://dl.dropbox.com/u/16125677/Afb0102.jpg

http://dl.dropbox.com/u/16125677/Afb0104.jpg

http://dl.dropbox.com/u/16125677/Afb0098.jpg

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

2

Re: Zilver op T&T bij de toppers

Wat is hij leuk en wat een werk zit hierin. fijn dat je toch nog wat foto's hebt. GEFELICITEERD. Over hoe ik over die kindjes denk heb ik al in een topic gereageerd.

Ik las je verhaal ik babbel. Onvoorstelbaar! Je had hem vast heel graag weer mee naar huis willen nemen en er nog 100 x naar willen kijken, echt balen! Hoop dat je snel meer foto's krijgt.

Ik vind hem trouwens erg leuk, super goed gelukt en zilver is welverdiend!

4

Ik had hem inderdaad niet meer gezien. En ik heb wat gemist zie ik :s  Hij is echt super leuk!

5

Gefeliciteerd!!
Wat ontzettend jammer dat hij kapot is gemaakt.
Ik vind hem prachtig :Y  :Y

Groetjes Gerien

Het is toch van de gekken dat die kinderen dat hebben kunnen doen zeg, erg sneu voor je!
Maar wel een prachtig stukje hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

hoi,  deze info had ik niet.
ik heb hem in volle glorie gezien hoor,  als 1e  jurylid ook gejureerd.
heb ook zeker wat foto's er van gemaakt.

hij was erg leuk :Y  :Y

mpbart

ps.  je hoort nog van de foto's

8

Mooi gedaan zeg, en erg jammer van het vervolg....

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

9

Gefeliciteed. Hij is heel erg leuk, wat jammer dat hij stuk is

10

ooooh wat erg dat ie kapot is  :|
Hij is wel schitterend hoor  :)

Groetjes!

11

Allereerst gefeliciteerd met je prijs! En hij is prachtig!  :thumb:

Wat verschrikkelijk dat hij stuk is gemaakt....

12

Gefeliciteerd met je prijs ,hij is erg leuk!

13

Mooi zeg!! wat zonde dat die kapot gemaakt is....te gek voor woorden!! Neem aan dat als jeje kinderen meeneemt ze duidelijk maakt dat ze overal vanaf blijven!!

14

hij is erg leuk ik had hem ook niet gezien maar wel gefeliciteerd en kinderen ja ik heb er zelf 2 maar ze weten dat ze er echt aan moeten komen en helamaal al iniet vaniemand anders maar wel balen  dat je werk van boetseren in 2 min gesneuveld is als ze er aan komen

15

hij is erg leuk ik had hem ook niet gezien maar wel gefeliciteerd en kinderen ja ik heb er zelf 2 maar ze weten dat ze er echt aan moeten komen en helamaal al iniet vaniemand anders maar wel balen  dat je werk van boetseren in 2 min gesneuveld is als ze er aan komen

16

Ik was te laat om nog even te gaan kijken, maar hij is super leuk. :thumb:
Het was gezellig om je samen met je man bij me aan tafel te hebben. En nog van harte gefeliciteerd.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

17

Van harte gefeliciteerd!

Geluk bij een ongeluk dat het al gejureerd was, voordat het kapot gemaakt werd. Hoop dat die kids goed aangepakt zijn!

Gr.
Sandra

18

Gefeliciteerd met het behalen van ZILVER!!!!!
Prachtig gedaan.

19

Gefeliciteerd met je zilver.
Erg balen dat jou creatie is stuk gemaakt. Sommige mensen hebben blijkbaar niet het respect om er vanaf te blijven en ook al zijn het kinderen. Als ouder zijnde let je juist extra op of ze nergens aan zitten. Het is ook een kwestie van opvoeden.
Zo jammer, terwijl er uren werk erin zit.

20

Heel mooi gemaakt, gefeliciteerd!!!

21

Leuk gedaan zeg.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

mpbart schreef:

hoi,  deze info had ik niet.
ik heb hem in volle glorie gezien hoor,  als 1e  jurylid ook gejureerd.
heb ook zeker wat foto's er van gemaakt.

hij was erg leuk :Y  :Y

mpbart

ps.  je hoort nog van de foto's

Hoi Mpbart,

Bedankt voor je berichtje! Ik was inderdaad super blij dat de jury eerst is geweest voordat er mensen bij mochten komen ;-), dat maakte het op één of ander manier minder erg want ik wilde gewoon graag een jury rapport waar ik wat van kon leren en verbeterpunten uit kon halen. Het was natuurlijk pas mijn eerste wedstrijd en ik had echt niet verwacht überhaupt in de prijzen te vallen aangezien ik pas 9 maanden bezig ben en pas echt ben gaan boetseren, nadat ik bij wendy de assepoester jurk mocht maken ergens in juni.
Ik heb een foto van de fotografe gehad en de is super maar is natuurlijk maar vanaf 1 punt genomen dus een aantal figuurtjes vallen een beetje weg en Mickey zie je helemaal niet dus hoe meer foto's hoe beter. Ik zou het super vinden als je me wat foto's zou kunnen sturen!
Ik kijk uit naar jullie rapport! Nogmaals super bedankt!

Groetjes,

Lisette

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola