Onderwerp: Dummy voor mezelf

Om mijn bedrijfje wat bekendheid te geven, sta ik komende week in een weekblad hier in het zuiden.
Daar moest dan wel een taartje voor gemaakt worden.
Dit is hem geworden. Ik was er zelf wel blij mee  :Y 

http://www.cakesbyhoneybee.nl/images/stories/fotos/vsig_images/1iklan_485_697_90.jpg

Dat is toch een taart waard?!

2

Re: Dummy voor mezelf

De kleuren zullen zeker uit het blad knallen en lekker vrolijk en fris. Vind de topper erg mooi trouwens!

De topper heb ik gemaakt nadat ik bij SUUZ een workshop heb gevolgd. Sindsdien verliefd op gum paste!

4

Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent! De kleuren knallen echt! Mag ik je taart als inspiratie opslaan?

groetjes Marlies

Dank je wel. Tuurlijk mag dat, dat doen we toch allemaal!  :thumb:

6

Wauw, wat gaaf, hij is echt supermooi zeg, wat een knaller, beeldschoon !

Groetjes, Conny

7

mooi strak ook , als je alleen al naar die gouden parels kijkt op de zijkant heel mooi

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

8

Een hele  mooie taart, vind de topper erg mooi.
Zal van de week in de krant kijken

groetjes

Fantastisch!!!!

Hij is echt heel erg mooi!!! Mag ik vragen hoe je die goudkleurig hebt verkregen?

11

Wauw, wat mooi!! Heerlijke kleurtjes en superstrak - ik houd ervan :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Wauw, wat een kleuren combi, mooi!!

Gave taart!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Dank jullie wel. Ik heb de krullen geverfd met goudpoeder en alcohol.Ja Miss Pebble dit is ook echt mijn ding, dit vind ik erg mooi om te maken  :Y

14

wat een gave,mag ik vragen hoe lang laat je het drogen ,als je ze goud geverfd heb,ik zat de laatste x helemaal onder en heel veel bleef aan me vingers zitten i.p.v. op de fondant,de kleur goud is ook heel mooi,er zijn zoveel verschillende kleuren goud .
taartgroetjes Carla

15

WoooooW!

die is mooi :Y  lekker knal met een prachtige topper (mogen we daar nog een close-uppie van? O-) ), mooie bloemen en prachtige parels :Y

Een plaatje :thumb:

(jammer voor de krantlezers dat ze de kleuren niet zien)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Wow hij is PRACHTIG!!

Dank jullie wel dames  :o
@Carol: ik heb eerst alle delen die ik wilde verven geverfd, toen de krullen omgedraaid en die aan de andere kant geverfd. Daarna alles even nagelopen of ik niks vergeten was, en om het iets meer dekkend te krijgen, en vervolgens meteen op de taart gedaan. De alcohol vervliegt erg snel, dus het was zo droog. Het geeft zeker wel af, maar als je van te voren goed bedenkt waar alles moet komen is het opplakken en klaar. Wel even een nat doekje bij de hand om steeds na ieder item even je handen schoon te maken.
Ik had geen last van vlekken.

carol schreef:

wat een gave,mag ik vragen hoe lang laat je het drogen ,als je ze goud geverfd heb,ik zat de laatste x helemaal onder en heel veel bleef aan me vingers zitten i.p.v. op de fondant,de kleur goud is ook heel mooi,er zijn zoveel verschillende kleuren goud .
taartgroetjes Carla

Ik heb ook verschillende kleuren goudpoeder door elkaar gedaan. Dus welke kleur goud het is? Een goudhusseltje :D

19

prachtig!

20

ik vind hem super

21

erg mooi!

22

dank je wel,zal volgende x jouw tips in gedachten houden  :thumb:
grt Carla

23

Een prachtige dummy, mooi de kleurencombinatie

24

Wat een supergave taart, mooi gedaan! Een heel goed visitekaartje!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

25

Wat een ontzettende vrolijke taart!!!

groeten, Bianca
TAART in huis