Onderwerp: Dummy voor mezelf
Om mijn bedrijfje wat bekendheid te geven, sta ik komende week in een weekblad hier in het zuiden.
Daar moest dan wel een taartje voor gemaakt worden.
Dit is hem geworden. Ik was er zelf wel blij mee

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy voor mezelf
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Om mijn bedrijfje wat bekendheid te geven, sta ik komende week in een weekblad hier in het zuiden.
Daar moest dan wel een taartje voor gemaakt worden.
Dit is hem geworden. Ik was er zelf wel blij mee

De kleuren zullen zeker uit het blad knallen en lekker vrolijk en fris. Vind de topper erg mooi trouwens!
De topper heb ik gemaakt nadat ik bij SUUZ een workshop heb gevolgd. Sindsdien verliefd op gum paste!
Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent! De kleuren knallen echt! Mag ik je taart als inspiratie opslaan?
Dank je wel. Tuurlijk mag dat, dat doen we toch allemaal! 
Wauw, wat gaaf, hij is echt supermooi zeg, wat een knaller, beeldschoon !
mooi strak ook , als je alleen al naar die gouden parels kijkt op de zijkant heel mooi
Een hele mooie taart, vind de topper erg mooi.
Zal van de week in de krant kijken
groetjes
Fantastisch!!!!
Hij is echt heel erg mooi!!! Mag ik vragen hoe je die goudkleurig hebt verkregen?
Wauw, wat mooi!! Heerlijke kleurtjes en superstrak - ik houd ervan 
Wauw, wat een kleuren combi, mooi!!
Gave taart!
Dank jullie wel. Ik heb de krullen geverfd met goudpoeder en alcohol.Ja Miss Pebble dit is ook echt mijn ding, dit vind ik erg mooi om te maken 
wat een gave,mag ik vragen hoe lang laat je het drogen ,als je ze goud geverfd heb,ik zat de laatste x helemaal onder en heel veel bleef aan me vingers zitten i.p.v. op de fondant,de kleur goud is ook heel mooi,er zijn zoveel verschillende kleuren goud .
taartgroetjes Carla
WoooooW!
die is mooi
lekker knal met een prachtige topper (mogen we daar nog een close-uppie van?
), mooie bloemen en prachtige parels
Een plaatje
(jammer voor de krantlezers dat ze de kleuren niet zien)
Wow hij is PRACHTIG!!
Dank jullie wel dames
@Carol: ik heb eerst alle delen die ik wilde verven geverfd, toen de krullen omgedraaid en die aan de andere kant geverfd. Daarna alles even nagelopen of ik niks vergeten was, en om het iets meer dekkend te krijgen, en vervolgens meteen op de taart gedaan. De alcohol vervliegt erg snel, dus het was zo droog. Het geeft zeker wel af, maar als je van te voren goed bedenkt waar alles moet komen is het opplakken en klaar. Wel even een nat doekje bij de hand om steeds na ieder item even je handen schoon te maken.
Ik had geen last van vlekken.
wat een gave,mag ik vragen hoe lang laat je het drogen ,als je ze goud geverfd heb,ik zat de laatste x helemaal onder en heel veel bleef aan me vingers zitten i.p.v. op de fondant,de kleur goud is ook heel mooi,er zijn zoveel verschillende kleuren goud .
taartgroetjes Carla
Ik heb ook verschillende kleuren goudpoeder door elkaar gedaan. Dus welke kleur goud het is? Een goudhusseltje 
prachtig!
ik vind hem super
dank je wel,zal volgende x jouw tips in gedachten houden
grt Carla
Een prachtige dummy, mooi de kleurencombinatie
Wat een supergave taart, mooi gedaan! Een heel goed visitekaartje!
Wat een ontzettende vrolijke taart!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy voor mezelf