Onderwerp: Voor mij nieuw->de decoplotty!
http://www.youtube.com/watch?v=6YXLol_kECk
wat een prachtig ding, helaas errug prijzig rond de 4500 euro ,
misschien is er iemand in Nederland die zoiets voor ons goedkoop kan maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Voor mij nieuw->de decoplotty!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
http://www.youtube.com/watch?v=6YXLol_kECk
wat een prachtig ding, helaas errug prijzig rond de 4500 euro ,
misschien is er iemand in Nederland die zoiets voor ons goedkoop kan maken?
Pff wat een bedrag , maakt wel mooie dingen.
ziet er mooi uit zeg....weer zo'n leuk onbetaalbaar speeltje :-)
Wat een ontzettend gaaf ding, volgend jaar maar eens voor mijn verjaardag vragen
(dromen mag toch?)
tsja, prachtige resultaten...dat wel.....maar heeft weinig meer met handwerk te maken
nee dat is waar maar als je een printje of een cricutcake of andere hulpmiddelen gebruikt dan heeft het ook niets met handwerk te maken...
eigenlijk is dit een foodprinter die direct op een taart een afbeelding print.
Als hij goedkoper zou zijn zou ik hem wel willen hebben, bespaart een hoop tijd en de rest van de taart is wel handmade
tsja, dat wel, maar ja, is ook persoonllijk hoor, ik vind die 2 andere hulpmiddelen ook al 'niet eerlijk'
Ik snap wat je bedoelt, gisteren heb ik Nijntje en co zitten puzzelen en als het lukt geeft het een onwijs goed gevoel!
maar ben wel bezig geweest van 19:30-22:00 voor in totaal 4 figuurtjes
Die plotter machines zijn niet nieuw. In de drukkerijwereld worden ze al heel lang gebruikt en ik heb ze al een paar jaar geleden op de bakkerijdagen gezien.
Je kunt alleen de boven kant plotteren. Wil je de zijkant doen, moet je er een apart los vel onderleggen.
ik dacht hetzelfde als Carien: wie heeft het hier over: mijn hobby is taarten maken?
je hebt ook machines die taarten kunnen snijden vullen afsmeren en bekleden en zelfs met creme decoreren, zo'n ding en een cricut erbij en mn hele opleiding is waardeloos
denk er hetzelfde over als carien...
je hebt ook machines die taarten kunnen snijden vullen afsmeren en bekleden en zelfs met creme decoreren, zo'n ding en een cricut erbij en mn hele opleiding is waardeloos
denk er hetzelfde over als carien...
echt waar? Bestaan die?
tsja dan heeft het weinig meer met hobby te maken he
of uberhaupt ambacht
Worden dure koekjes zo!
Ik vind er niks aan ook...veel te fabriekachtig...Lijkt in iedergeval dat er weinig handwerk nog aan te pas komt....
Ik ben het met Carien eens; ik vind het ambachtelijke juist de hobby. Natuurlijk kan dit ding prachtige dingen maken, maar voor mij gaat het om de uitdaging "wat kan ík maken" (ik voel me al een 'valsspeler' als ik een mold gebruik).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Voor mij nieuw->de decoplotty!