26

Re: Welke mixer moet ik nou..?? (Redelijk haast)

Ik heb de patissier en ben er niet echt super tevreden over. Je kunt beter een van de andere, iets duurdere modellen van kenwood kopen. Deze hebben een betere motor! Ze hebben bij de Makro nu een betere kenwood in de folder staan. Mijn moeder heeft 'm en is echt geweldig, overtreft de kitchenaid en patissier!

27

anja66 schreef:

Hoop dat je 'm nog ergens kunt bemachtigen. Heb in augstus met Delonghi Kenwood gebeld, en daar werd mij verteld dat het zeer waarschijnlijk is dat hij in Nederland niet meer geleverd wordt. Meeste kans zou je bij Makro hebben. Hij is daarna nog wel bij BCC, en Scheer en foppen leverbaar geweest, dus ik weet niet hoeveel waarde je moet hechten aan de opmerking dat hij in Nederland niet meer geleverd zal worden, maar ik denk dat het wel steeds moeilijker zal worden om hem in Nederland te verkrijgen. Succes met zoeken.

Yep, dat had ik ook gehoord, vanaf volgend jaar niet meer geloof ik.. Maar...

ik heb 'm!!!  :D  :D  :D  :D

Helaas nog wachten tot mijn verjaardag...  :P

28

Kelly1610 schreef:

Gefeliciteerd met je mixer en alvast je verjaardag! ;) Mag ik vragen waar je hem heb gekocht? Ben namelijk zelf ook nog op zoek.. en waarom wordt ie eigenlijk straks niet meer verkocht in Nederland?

Er waren eens cupcakes, taarten, koekjes en nog veel meer ander lekkers te vinden op http://www.bakverhalen.nl en https://www.facebook.com/bakverhalen

29

_Liek schreef:
Kelly1610 schreef:

Gefeliciteerd met je mixer en alvast je verjaardag! ;) Mag ik vragen waar je hem heb gekocht? Ben namelijk zelf ook nog op zoek.. en waarom wordt ie eigenlijk straks niet meer verkocht in Nederland?

Thanks  :D

Ik weet niet waarom, ze gaan alleen de wat 'hogere' modellen verkopen.

Ik heb hem in nieuwegein gekocht, stond nog 1 creme gister en ik weet dat in Vianen er vandaag 5 binnenkomen (weet niet welke kleur)

Succes!!!

Gr Kelly

30

Bij scheerenfoppen nog in de verkoop!

http://www.scheerenfoppen.nl/nl/huishou … ixer/p9848

Creme en rood

31

Kelly1610 schreef:
_Liek schreef:
Kelly1610 schreef:

Ik heb hem in nieuwegein gekocht, stond nog 1 creme gister en ik weet dat in Vianen er vandaag 5 binnenkomen (weet niet welke kleur)

Succes!!!

Gr Kelly

Fijn dat je 'm toch nog kon bemachtigen. Hoelang moet je nu nog wachten? :(  :( . Gefeliciteerd alvast met je verjaardag.

Volgens mij is de reden dat deze mixer niet meer verkocht wordt dat de meeste mensen (ik dus niet) gaan voor de nieuwere modellen, die meer "compleet" zijn. Dus met blender, citruspers hakmolen enz. Het nadeel van deze machines is ,vind ik, dat deze voor een groot deel uit hard/breekbaar plastic bestaat.;

32

anja66 schreef:
Kelly1610 schreef:
_Liek schreef:

Succes!!!

Gr Kelly

Fijn dat je 'm toch nog kon bemachtigen. Hoelang moet je nu nog wachten? :(  :( . Gefeliciteerd alvast met je verjaardag.

Volgens mij is de reden dat deze mixer niet meer verkocht wordt dat de meeste mensen (ik dus niet) gaan voor de nieuwere modellen, die meer "compleet" zijn. Dus met blender, citruspers hakmolen enz. Het nadeel van deze machines is ,vind ik, dat deze voor een groot deel uit hard/breekbaar plastic bestaat.;

Nog anderhalve week! Maar het kriebelt zo.. :rolleyes:  :P  :lol:

Ja.. dat snap ik dus niet, ik wil dat gedoe helemaal niet... Gewoon mixen is genoeg..

33

Gefeliciteerd met je kennie! Ik heb er sinds heel kort ook een! Helaas nog niet uit kunnen proberen, maar ook ik heb hem gekregen van mijn vriend(alleen zonder speciale reden).

Heel veel plezier met je kennie!

34

En? Kan iemand mij vertellen hoe hij bevalt? En dan ben ik ook benieuwd naar hoe hij bevalt bij het werken met kleine hoeveelheden?? :)

Gr. Polgara

Cupcakes bakken: geweldig (maar ook best lastig)

35

Polgara schreef:

En? Kan iemand mij vertellen hoe hij bevalt? En dan ben ik ook benieuwd naar hoe hij bevalt bij het werken met kleine hoeveelheden?? :)

Gr. Polgara

Voor de kleinere hoeveelheden gebruik ik de handmixer, makkelijker en klopt beter op. Grotere hoeveelheden werkt perfect in de kennie  :)