26

Re: Mijn eerste officiele bruidstaart (met echte verse bloemen)

Wat een prachtige taart! Ik ben fan van de versie met bloemen ;)

27

Prachtige taart,  vind de bloemen erbij ook erg stijlvol!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

28

Ik vind hem met bloemen ook echt prachtig!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

29

Wat bijzonder mooi met die berg bloemen erbij ! Zo zou ik mijn bruidstaart ook willen hoor..wowowowowow

30 Laatst bewerkt door Mirie (01-10-2011 17:47)

Bedankt voor jullie reacties.
Zelf ga ik ´m steeds leuker vinden. Bij het maken ben je zo intensief bezig. En na aflevering was ik helemaal zenuwachtig. Zou het bruidspaar de taart wel mooi vinden, de bloemen zullen toch niet slap gaan hangen,´t personeel zal de taart toch niet laten vallen, ze zullen ´m toch wel lekker vinden en .....
Juist met een bruidstaart wil je dat ´t perfect is.
Uiteraard zie ik wel verbeterpuntjes en zou ik de volgende keer sommige dingen anders doen, maar ik ben er ook wel erg trots op.

Ziet er prachtig uit!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

32

Supermooi!!!!

Mag ik een foto kopiëren en opslaan op mijn computer?

Vraagje: werk je met witte marsepein of met fondant en hoe houd je dat zo mooi wit. Bij mij komt er ondanks het werken op een schoon zeil toch stofjes en dingetjes op/in.

Groetjes

33

Holly schreef:

Supermooi!!!!

Mag ik een foto kopiëren en opslaan op mijn computer?

Vraagje: werk je met witte marsepein of met fondant en hoe houd je dat zo mooi wit. Bij mij komt er ondanks het werken op een schoon zeil toch stofjes en dingetjes op/in.

Groetjes

Natuurlijk mag je ´m opslaan.
Ik heb zeelandia marsepein gemengd met ong. 1/5 witte fondant.
Marsepein eerst gekleurd met witte poeder van sugarflair en kleurstof van wilton. Als je het naast fondant houdt, is het niet spierwit,hoor.
Ik zorg dat ik witte kleding aan heb, lichte theedoek/ handdoek en bij m'n onderleggen ga ik met een stukje fondant overheen. Heel veel pluisjes zijn er dan vanaf. Op het laatst heb ik met een pincet nog wat pluisjes, haartjes zitten weghalen.

34

Super gedaan!!!

35

WAUW!!! Wat een super mooie taart! Ik vindt hem zonder, maar ook asboluut met bloemen GEWELDIG mooi.
Leuk om te zien, dat iedereen een andere smaak heeft, want ik vind de hoeveelheid bloemen juist wel heel mooi! De keuze van de bloemen vind ik ook mooi uitgekozen.

Groetjes San

36

Prachtig zo met al die bloemen! Wow!

Jacqueline

37

ik vind beide prachtig

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

38

wouw wat een mooie romantische taart.

39

Mooi gemaakt hoor en gedurfd zo met die verse bloemen, waren dit ook onbespoten exemplaren?

40

ik vind hem erg mooi geworden, zowel zonder als met bloemen, je hebt ze mooi op de taart verwerkt!
Kan me voorstellen dat het erg spannend was je eerst echte bruidstaarr, maar er zullen vast en zeker nog vele volgen!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

41

isabel-le schreef:

Mooi gemaakt hoor en gedurfd zo met die verse bloemen, waren dit ook onbespoten exemplaren?

Nee, het waren niet onbespoten bloemen. Ik heb met het aanstaande bruidspaar wel over de gevaren gesproken. Zij hadden een tuinderij en vonden het zelf geen enkel probleem en wilden absoluut geen suikerbloemen.
Nog extra bij vier bloemisterijen geinformeerd. Aan onbespoten bloemen is bijna niet te komen en zijn erg duur. Een bloemist deed heel luchtig erover, wij eten ook een koekje zonder onze handen te wassen en zijn ook nooit ziek geworden. Een ander had ook weleens bloemen geleverd aan een bakker die ook de bloemenbuisjes van de bloemist gebruikte.
Deze vond ik erg dik, 1,7 cm en daarom heb ik voor bloemenspikes gekozen. Ik heb er maar een propje watje ingedaan zodat het water er niet gelijk uit zou lopen, als de taart aangesneden werd. Afsluiten met fondant )zoals op de verpakking stond) vond ik niet te doen.

42

Mirie schreef:
isabel-le schreef:

Nee, het waren niet onbespoten bloemen. Ik heb met het aanstaande bruidspaar wel over de gevaren gesproken. Zij hadden een tuinderij en vonden het zelf geen enkel probleem en wilden absoluut geen suikerbloemen.
Nog extra bij vier bloemisterijen geinformeerd. Aan onbespoten bloemen is bijna niet te komen en zijn erg duur. Een bloemist deed heel luchtig erover, wij eten ook een koekje zonder onze handen te wassen en zijn ook nooit ziek geworden.

Gelukkig eens wat nuchtere mensen. Je eet ze tenslotte niet op en zelfs dan: als je een ongewassen (bespoten) appel eet ga je ook niet 10 jaar eerder dood hoor...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...