1

Onderwerp: kennie overleden :(

helaas is mijn kennie zojuist overleden natuurlijk midden in het mixen voor het 1e kapsel. ik zette hem even stop om de mix en het water bij de eieren te gooien en hij deed niks meer.

nu opzoek naar een nieuwe iemand een tip waar die voor een beetje leuk prijsje te koop is. er is een site die ze af en toe heeft maar ik weet dus niet meer hoe die heet.

Re: kennie overleden :(

Ohhh neeeee!!!  GECONDOLEERD!  :(

Ik kan je niet helpen aan tips voor een nieuwe maar wilde wel mijn medeleven betuigen!  :+

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Pffffffffff, wat erg! Ik moet er niet aan denken dat het gebeurd tijdens het mixen...................... :(
Hoe heb je het nu opgelost??

Groetjes San

4

Ohhhh dat is zwaar.....k..........ellendig!!! :s
Heb geen tips maar misschien redcoon?? Daar heb ik mijn ka vandaan en ze hebben ook kennies vlg mij...

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

ik denk dat je de keukenwinkel in Vinkel bedoelt? Even googlen?

Groetjes, Dorothea.

6

bij de bobshop (internet) en bij de Makro

7

OMG, they killed Kennie ;)

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

8

Mijn oprechte deelneming, mag hopen dat hij een fijn lang leven heeft gehad......

9

Gecondoleerd, hoop dat je snel een nieuw vriendje vindt  :lol:

10

ik ben verder gaan mixen met de handmixer  :grr:  de kapseltjes zijn dus niet super hoog geworden. toevallig belde mijn collega op en die maakt ook taarten en ze had van de week een kennie gekocht alleen een km262 ik mocht hem wel ff lenen van haar dus hup man lief in de auto nou dan werkt dus wel veel beter he.

maar ja probleem is nog niet helemaal opgelost maar iig is de taart voor mijn andere collega gered en heb ik geen pijn in mijn armen van het lange mixen.

11

Dot schreef:

ik denk dat je de keukenwinkel in Vinkel bedoelt? Even googlen?

idd die bedoelde ik bedankt.

12

precyll schreef:

OMG, they killed Kennie ;)

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs