1 Laatst bewerkt door Etspaghet (28-09-2011 17:54)

Onderwerp: Kus haar dan!

Kleine zeemeermin! Een van mijn favo disneyfilms vroeger en nu mocht ik een keertje een taart in dat thema maken!

Super leuk om te doen!

Beetje jammer van de onwijs lange naam die erop moest maarja..

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/arieltaart.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/arielcloseup2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/arielcloseup.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: Kus haar dan!

Super leuk zeg!! :thumb:  Heel mooi!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Oh!!!!! *voelt zich weer heel even 6 jaar* ik ken nog steeds alle liedjes uit de film. Ik was er zoooo fan van! Stiekem nog steeds denk ik... hihi.
Wat een prachtige taart!!!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

Mooi zeg!! echt een super leuke taart!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

5

Twirler schreef:

Oh!!!!! *voelt zich weer heel even 6 jaar* ik ken nog steeds alle liedjes uit de film. Ik was er zoooo fan van! Stiekem nog steeds denk ik... hihi.
Wat een prachtige taart!!!

Mijn nichtje is nu ook helemaal in to de kleine zeemeermin! :D Dus ik heb 'm al weer een paar keer gezien als ik bij mijn zus op visite ben, vind ik helemaal niet erg :P Lekker meezingen!!

6

een dotje!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Ontzettend cute!!

8

9

Och wat schattig!! Mooi gemaakt zeg!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

10

Superleuke taart !!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

hij is weer prachtig

cake my day

12

Och wat een leuke taart.En wat heeft de zeemeermin een lief toetje.Ze kijkt zo schattig. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

13

Mooi, ik wil ook zo'n taart!  :D Idd jammer he, die lange naam.Ik ben zowiezo altijd blij als er geen naam op hoeft.Vind het zo zonde van het uiterlijk van de taart.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

14

Wat een leuke taart en wat een super lief gezicht heeft Ariël!

15

Wat een ontzettend leuke en mooie taart!!

16

Wat is t'ie mooi!! :Y  :Y Die golvende randjes zijn zo leuk (zag ik die laatst ook al bij een van je taarten?)..die ga ik onthouden ;) .

En die naam.... tja helaas vinden mensen dat toch altijd extra speciaal als de naam van hun kind op de taart staat....ik ben absoluut geen vriendjes met die tappits  :s dus ik ben altijd heeeeul blij al het kindje een korte naam heeft :D

klein tipje (wie ben ik om jou een tip te geven :think: )...die kleine witte stipjes in de ogen van ariel kun je het beste aan dezelfde kant plakken...dat is de schittering van het licht.. (klein detail, maar maakt echt een groot verschil ;) )

17

leonietje schreef:

Wat is t'ie mooi!! :Y  :Y Die golvende randjes zijn zo leuk (zag ik die laatst ook al bij een van je taarten?)..die ga ik onthouden ;) .

En die naam.... tja helaas vinden mensen dat toch altijd extra speciaal als de naam van hun kind op de taart staat....ik ben absoluut geen vriendjes met die tappits  :s dus ik ben altijd heeeeul blij al het kindje een korte naam heeft :D

klein tipje (wie ben ik om jou een tip te geven :think: )...die kleine witte stipjes in de ogen van ariel kun je het beste aan dezelfde kant plakken...dat is de schittering van het licht.. (klein detail, maar maakt echt een groot verschil ;) )

De golvende randjes heb ik ook maar geinspipikt van Monica trouwens :P

Ik vind die tappits die ik nu gebruikt het niet zo mooi maar het waren de kleinste lettertjes die ik had en zelfs op het grootste uitgestoken schildje paste het nog net niet :P

En hahaha je hebt helemaal gelijk wat betreft de ogen! Maar het was 's avonds 11 uur toen ik Ariel aan het boetseren was dus ik heb gewoon niet goed opgelet :D

Zo mooi van kleur en goed geboetseerd, kortom een plaatje :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Gave taart met mooie details!

Ik had denk ik het schildje weggelaten, want nu moest je het er opproppen, waardoor die naam nog langer lijkt :p

Maar verder superleuk, vooral dat haar en ik ben verliefd op dat visje (weet niet hoe ie heet, sorry, geen kenner van de film  :o )

ook mijn favo film vroeger! PRACHTIGE taart!!!

ook mijn favo film vroeger! PRACHTIGE taart!!!