Onderwerp: Kus haar dan!
Kleine zeemeermin! Een van mijn favo disneyfilms vroeger en nu mocht ik een keertje een taart in dat thema maken!
Super leuk om te doen!
Beetje jammer van de onwijs lange naam die erop moest maarja..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kus haar dan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kleine zeemeermin! Een van mijn favo disneyfilms vroeger en nu mocht ik een keertje een taart in dat thema maken!
Super leuk om te doen!
Beetje jammer van de onwijs lange naam die erop moest maarja..

Oh!!!!! *voelt zich weer heel even 6 jaar* ik ken nog steeds alle liedjes uit de film. Ik was er zoooo fan van! Stiekem nog steeds denk ik... hihi.
Wat een prachtige taart!!!
Mooi zeg!! echt een super leuke taart!
Oh!!!!! *voelt zich weer heel even 6 jaar* ik ken nog steeds alle liedjes uit de film. Ik was er zoooo fan van! Stiekem nog steeds denk ik... hihi.
Wat een prachtige taart!!!
Mijn nichtje is nu ook helemaal in to de kleine zeemeermin!
Dus ik heb 'm al weer een paar keer gezien als ik bij mijn zus op visite ben, vind ik helemaal niet erg
Lekker meezingen!!
een dotje!!!!
Ontzettend cute!!
Thanks 
Och wat schattig!! Mooi gemaakt zeg!
Superleuke taart !! 
hij is weer prachtig
Och wat een leuke taart.En wat heeft de zeemeermin een lief toetje.Ze kijkt zo schattig. 
Mooi, ik wil ook zo'n taart!
Idd jammer he, die lange naam.Ik ben zowiezo altijd blij als er geen naam op hoeft.Vind het zo zonde van het uiterlijk van de taart.
Wat een leuke taart en wat een super lief gezicht heeft Ariël!
Wat een ontzettend leuke en mooie taart!!
Wat is t'ie mooi!!
Die golvende randjes zijn zo leuk (zag ik die laatst ook al bij een van je taarten?)..die ga ik onthouden
.
En die naam.... tja helaas vinden mensen dat toch altijd extra speciaal als de naam van hun kind op de taart staat....ik ben absoluut geen vriendjes met die tappits
dus ik ben altijd heeeeul blij al het kindje een korte naam heeft
klein tipje (wie ben ik om jou een tip te geven
)...die kleine witte stipjes in de ogen van ariel kun je het beste aan dezelfde kant plakken...dat is de schittering van het licht.. (klein detail, maar maakt echt een groot verschil
)
Wat is t'ie mooi!!
![]()
Die golvende randjes zijn zo leuk (zag ik die laatst ook al bij een van je taarten?)..die ga ik onthouden
.
En die naam.... tja helaas vinden mensen dat toch altijd extra speciaal als de naam van hun kind op de taart staat....ik ben absoluut geen vriendjes met die tappits
dus ik ben altijd heeeeul blij al het kindje een korte naam heeft
![]()
klein tipje (wie ben ik om jou een tip te geven
)...die kleine witte stipjes in de ogen van ariel kun je het beste aan dezelfde kant plakken...dat is de schittering van het licht.. (klein detail, maar maakt echt een groot verschil
)
De golvende randjes heb ik ook maar geinspipikt van Monica trouwens 
Ik vind die tappits die ik nu gebruikt het niet zo mooi maar het waren de kleinste lettertjes die ik had en zelfs op het grootste uitgestoken schildje paste het nog net niet 
En hahaha je hebt helemaal gelijk wat betreft de ogen! Maar het was 's avonds 11 uur toen ik Ariel aan het boetseren was dus ik heb gewoon niet goed opgelet 
Zo mooi van kleur en goed geboetseerd, kortom een plaatje 
Gave taart met mooie details!
Ik had denk ik het schildje weggelaten, want nu moest je het er opproppen, waardoor die naam nog langer lijkt 
Maar verder superleuk, vooral dat haar en ik ben verliefd op dat visje (weet niet hoe ie heet, sorry, geen kenner van de film
)
ook mijn favo film vroeger! PRACHTIGE taart!!!
ook mijn favo film vroeger! PRACHTIGE taart!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kus haar dan!