Onderwerp: One two, Freddy's coming for you - Nightmare on Elm street
Ik voelde me behoorlijk blij toen ik een dummy (stapel van 4) mocht maken voor de zoetjes en toetjes beurs op 6 oktober (centrum Gent ,tijdens de avondshopping is er een taartenbeurs in de St Nicolaskerk, pal tussen de winkels)
Wij zijn hélemaal weg van Halloween (het vijvernevelmachine heeft vandaag zijn onderhoudje gehad en de uitnodigingen voor ons jaarlijks verkleedfeestje zijn bijna allemaal de deur uit, rookmachine gehuurd, kostuums al uitgekozen, ...)
Om terug on topic te komen, mijn onderwerp voor de dummy is dus evident...Freddy Krueger - Nightmare on Elm Street. De eerste film is bijna 30j oud en ik heb hem nog altijd niet meer dan anderhalf keer durven bekijken maar hij is me wel bijgebleven
De dummies zullen worden geveild ten voordele van het kinderkankerfonds van UZ Gent..en ik hoop dat iemand erop zal willen bieden natuurlijk
Ben alleen nog aan het twijfelen if ik mss het liedje erop moet zetten..1, 2 Freddy's coming for you, 3, 4 better lock your door, 5, 6 grab your crucifix. 7, 8 gonna stay up late, 9, 10, never sleep again!! woeahahaha

), maar ik heb de hele serie dvd's thuis in de kast staan en heb ze erg vaak gezien. Alleen om een of andere reden vind ik die enge films nu enger dan 10-15 jaar geleden

).